A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Sl750 Shiver 2007 (750)

Sl750 Shiver 2007 (750) 

Az ítélet értékelése
3,7(3 db)

vegyes érzelmek

Szöveges ítélet

Hát mit is... Első új motorom a Shiver. Veszettül tetszett mind motor, mind a hang... Kényelemes agresszív kinézetű dög. Picit többet vártam a motor teljesítményét illetően, de ettől eltekintve nap mint nap mosolyogva ültem fel a gépre és csatangoltam városban, hegyen völgyön. 2500-ös fordulat alatt rángat mint a franc hisz V2-es, de ezt meg lehet szokni és egyből váltok még egy fokozatot. Az elektronikus gázkart nekem sok idő volt megszokni. A tesztekben olvasott és remélt orvoslást asszem nem sikerült eszközölni olasz barátainknak, mert maradt az 1 másodperces reakciókésés. Ez okozott meglepetéseket az elején. Húzom-húzom semmi, majd egy pillanattal később nem győzök kapaszkodni. Szélvédelem nélkül kb. 130-ig kényelmes az utazás. Érdekes tapasztalat volt, hogy a motorhoz nem gyártanak semmit, csak katalógusban látni a kiegészítőket... Ez így picit vicces. No lényeg, hogy sebességfokozat jelző sosem működött, 5-6 fokozat között sokszor lukat üt a váltó. Majd végül Ausztria lejtőin leégett az önindító, mert beragadt szegényke és leégett a vezetékkel együtt... Alkatrész nincs, cseremotor nincs, szerszám nincs a szétszereléshez új modell lévén... Viszont augusztus van. Motorom talán szeptember közepén lesz. Kurvára csalódott vagyok az egész garanciális ügyintézésben, a motorban és egyáltalán és csak a szokásos szöveg a barátoktól: "Mit vártál az olaszoktól?" Sokkal többet!!!

Hibalista

- sebességfokozat jelző (sosem működött)
- önindító leégett
- 5-6 fokozat között lukat ütök

Ide hordtam szervizbe

Csiki-Bege Békásmegyer
Az általános ügyintézés menete.......hagyjuk.
Szerelők, alaposak, korrektek.
Szezonban 1 hónap nyáriszünet? Alkatrész nuku? aha...

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 1750
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"Scara-DEJÓ!!!"

Scarabeo 50 1993 (50) - 2003
2008.05.25 12000   -

50-esként sem rossz, de ha tuningolod, a 125-ket szétalázza. :).

Rs 50 - 1997
2010.12.20 13000   4,0

A "Nagy Buta"

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2008
2019.07.02 1000   -

A gép aki hűséges hozzád, ha törődsz vele

Sr 50 (50 cm3) - 2005
2014.10.11 12000   3,0

A kis morcos Talma

Sr 50 (50 cm3) - 2008
2014.07.06 26000   -

A kis sportdarázs!

Sr 50 Ditech (50 cm3) - 2004
2012.03.22 1500   -

A leggyorsabb ötvenes

Rs 50 1996 (50) - 1997
2018.12.28 8000   -

A legjobb spórolós túragép

Scarabeo 125 (125 cm3) - 2002
2013.01.15 25000   -

A legtökéletesebb mindenes!!

Pegaso 650 Factory 2007 (650) - 2007
2011.11.30 7000   5,0

A nagy mindenes

Scarabeo 500 2002 (460) - 2005
2015.03.28 10000   -

A robogók Citroen Kacsája

Habana 50 Custom 1999 (50) - 1999
2016.04.21 2200   5,0

A robogók Mercedes-e

Leonardo 150 - 2000
2011.06.25 700   -

A szerethető időrabló

Leonardo 125 ST - 2002
2013.09.29 7000   5,0

A városi fenegyerek

SR 50 Street - 2002
2011.01.06 1500   -

Anton az Olasz

Tuono 1000 R - 2006
2016.11.03 6700   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 25