A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » BMW » S 1000 RR (999 cm3)

S 1000 RR (999 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

TigrisCápa

Szöveges ítélet

Mikor először felültem rá éreztem haza érkeztem, ezt kerestem világ életemben. A gyári gumikkal csak az első 2000km volt jó 4000nél cserélni kellet (Bridgestone). Esőben iszonyúan csúszkált, szárazon nem találtam vele az íveket nagyon bizonytalanná tette a motort. Azután jött a Michelin Power RS. Soha többet Más!!! A motor "180 fokot" fordult önmagához képest mind tapadás mind stabilitás terén, a kanyar elején ráteszed az ívre és ott hagyja abba ahol elkezded oda érkezik ahova gondoltad . Futóműve, Fékei, dinamikája, hangja kifogástalanok. Gyári akkuja 4 évig bírta pedig fűtött garázsban áll! A benzin minőségét hamar jelzi csak a 100 ast fogadja be. Esőben a hátsó kerék szarrá áztatott nagyon felveri a vizet. A motorja kicsit zajosabb a japán motorokhoz képest de ez így normális. A kipufogóból áradó hangorgánum fantasztikus főleg egy slip on dobbal már ha valaki szereti ha üvölt a VAS. Formája, külseje elbűvölő a bajorok nem csak szépséget hanem precizitást és megbízhatóságot is belegyúrtak ebbe a motorba.

Hibalista

- Gyári gumi Bridgestone 4000km off, szörnyű volt.
- Teleszkóp simmering 9000km-nél off, garanciába cserélték w....s-ban. 1-et melyen csodálkoztam.
- gyorsváltó vezetéke eltört a rossz elhelyezés rögzítés miatt. magam javítottam.
- fékbetét csere 15000km nél, normál kopás.
- más hibája eddig nem volt

Ide hordtam szervizbe

Wallis 3 hétig állt kint az esőben alkatrész hiány miatt pedig 2 hónappal előtte szóltam nekik hogy folyik a teleszkóp!

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

magam javítom "mindörökké ámen" soha többet más!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2015
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 21000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? CBR600RR Következő motorja? S1000RR
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW

További ítéletek (180 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A turamotorok csúcsa

R 1200 RT - 2006
2012.04.15 3000   -

91 Bivalyerő

R 18 Classic - 2020
2022.09.26 1000   -

A BMW!!

k 1600 gt - 2014
2017.06.30 93000   -

A Bivaly

R100R - 1983
2014.05.22 20000   5,0

A Gép mellyel SBK versenyzőnek érezheted magad

S1000RR - 2015
2017.12.27 15000   -

A dagadt sas

R1200GS Adventure (1170 cm3) - 2012
2014.07.06 25000   2,0

A feladat teljesítve

F650 St - 1999
2014.03.30 0   -

A hétköznapi fehér ló!

F800Gs - 2012
2013.03.16 8000   -

A kényelmes túra-sport gép

K 1200 GT - 2005
2014.11.26 500   -

A mindentjáró

F 650 - 1998
2016.03.14 30000   -

A minőség fogalma

K100 RT - 1985
2021.05.16 10300   -

A motor, amire mindig is vártam!

S 1000 RR (999 cm3) - 2010
2012.06.20 1700   -

A motorok X6M-je

S 1000 XR - 2017
2017.10.03 4500   -

A tùràzò veRSenyzô

R1200RS - 2015
2016.04.20 5500   5,0

A varacskos disznó

R 1100 S 2001 (1085) - 2001
2017.04.03 4000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12