A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati

821 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Black Bombazo

Szöveges ítélet

Motorozni vele, egy lelegzet-elallito elmeny, ahogy indul, es lassan felmelegszik az olaj, es ha gast adsz , lebenul a környek. a motor nagy, testes, odafigyel mindenki ha latja, vagy hallja . Nem fordulekony sajnos nagy az utanfutasa, a kormanyszög nem a regi könnyen kezelhetö 696-oseval azonos.de erre szükseg van a kanyarstabilitas miatt, a tömeget tartani kell, különben elrepülsz a suly miatt . nehez lesz vele a hajok gyomraban beparkolni, majd az összekötözött több szaz motor közül a kikötes utan kijönni vele. . . .egy Honda Dominator erre a legjobb..

Hibalista

- a vasarlas utan az üles alatti elektronikai dugaljazatot at kellett cserelnem forrasztanom,majd a Display kezdett el Disco-zni, villogott lebenult. Kideritettem , hogy mindezt a kurva szar Thai Starter csinalja annyira nehezen fordult a forgoresz, hogy minden elektronikaba beleszart . Vettem egy 500 euros Nippon- Denso startert, most mint a vaj, azonnal indul vajpuhan a gep, pöcc-röff - ahogy kell .
- Akkut is csereltem, de visszaraktam a gyarit, baromi nehez cserelni, legalul van a kaszniban...kesöbb a primitiv bowdenes kupplungot is lecsereltem egy vajpuha Hydraulikus Kupplungra, felül az ado , alul a vevö hydraulik , ami a toloruddal atnyulik a jobbodalon levö lamellakhoz, ahol az egeszet lecsereltem egy Aquarium Deklire, 1300 euro, egy alom a hogy müködik . semmi nem olcso . ja es a gazfogantyu is az uj Drive in Wire ?? elektromos, sehol bowden, minden elektromosan van kezelve, szatszedni csak nagy figyelemmel szabad, belül egy csuszokontakt van, Plastik,arra gondoltam talan szen tartalmu, hogy az aramot vezethesse, törekeny es csak 1 positioban lehet összerakni , rugo elleneben . . . .

Ide hordtam szervizbe

mindent en csinalok

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (0) Évjárat 2015
Kényelem (5) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (0) Km vásárláskor 2000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? 696 Következő motorja?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (3.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

30 év Angelina Jolieval (Kisregény)

Monster 620 ieS - 2003
2013.02.26 22000   4,8

696 Bella :))

Monster 696 + /ABS/ - 2010
2015.07.17 30000   -

A jóságos Szörnyecske

Monster 600 - 1997
2016.01.10 10000   5,0

A legkiválóbb tanuló motor + feeling, feeling, feeling...

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
1999.11.30 12000   4,0

A legvadabb szerető

749 2006 (748) - 2005
2008.08.03 1600   5,0

A szexi olasz kezdőmotor

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
2009.04.30 2000   4,0

A sárga irigység

749s 2003 (748) - 2003
2009.03.12 9863   -

Az kis olasz szexgép

Monster 620 ie. 2004 (618) - 2004
2009.10.06 19000   -

BIG LOVE (and lóvé)

Monster S4r 2003 (996) - 2005
1999.11.30 24000   3,0

Borgo Panigale gyöngye

1098 2007 (1000) - 2007
2007.10.20 8000   1,0

Borzongás

Monster S4 - 2001
2013.07.29 10000   -

Caffe Racer !!!!4

Multistrada 620 2006 (618) - 2006
2009.03.17 5000   3,0

Das Motorrad

Monster S4 (2003) - 2003
2011.09.21 4000   5,0

Desmó a kanyarvadász

Monster 1000 Dark 2003 (992) - 2000
1999.11.30 6000   4,3

Dolce vita, szerelem két keréken

999 2005 (998) - 2002
2014.02.16 3000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5