A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati » Monster 1000 Dark 2003 (992)

Monster 1000 Dark 2003 (992) 

Az ítélet értékelése
4,3(3 db)

Desmó a kanyarvadász

Szöveges ítélet

Elősszöris szeretném leszögezni hogy egy olasz motor is lehet jó és megbizható. Az enyém konkrétan egy Monster 900ie dark 2000ből, ami 78 lóerő és 72Nm, de ezeket már hat hétezres fordulatnál adja. 2000 alatt rángat, de felette már húz is, nem kell kipörgetni hatodikban 5000res fordulaton megyek 150nnel. A 600as sportmotrokat úgy 180ig simán lehet tartani utánna viszont belassul, és ekkor jelentkezik legnagyobb hátránya a menetszél is. Az enyémen ugyanis még az a kis fejidom sincs ami általába a monstereken, 200fölött hasalok a tankon hogy ne tépje le a fejem. A száraz kuplung csörgése eleinte zavart, de mára hozzászoktam és csak nevetek azokon akik a kinyomócsapágy cseréjét javasolják nekem. Legélvezetesseb szűk kanyaros szerpentineken motorozni vele, ott van igazán elemében. Dönthhetőségét ki kell próbálni, elmondani nehéz. A brembó fékek brutálisan fognak, erről nincs is mit mondani. Elsőre sportgumit használtam, most túragumit szeretnék rátenni, bár azt mondják, hogy csúszkálni fogok kigyorsitásoknál. Elöl 120as hátul 180 gumi van előirva. A kipufogóim még gyáriak, talán ezért is hallani annyira a kuplungcsörgést. Az olaj és a filter nem drága, szervizintervallum 10000km, 20000ezrenként kell ellenőrizni a vezérszijjakat, ez az egyetlen plusszköltség más motrokhoz képest. Fogyasztása: mig óvatosabban jártam az max 150 kmóra 4,5liter volt, padlógázon használva fel lehet vinni 6 liter fölé is, de szerintem ez se vészes, én 5,5literrel járok. Szóval mindent összevetve szerintem egy jó kis moci ez jó teljesitménnyel fogyastással és fékekkel, csak a menetszélre panaszkodhatok.

Hibalista

- eddig semmi kopp
- Csak a gumi rendesen!!!!!

Ide hordtam szervizbe

otthon

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 18500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

30 év Angelina Jolieval (Kisregény)

Monster 620 ieS - 2003
2013.02.26 22000   4,8

696 Bella :))

Monster 696 + /ABS/ - 2010
2015.07.17 30000   -

A jóságos Szörnyecske

Monster 600 - 1997
2016.01.10 10000   5,0

A legkiválóbb tanuló motor + feeling, feeling, feeling...

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
1999.11.30 12000   4,0

A legvadabb szerető

749 2006 (748) - 2005
2008.08.03 1600   5,0

A szexi olasz kezdőmotor

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
2009.04.30 2000   4,0

A sárga irigység

749s 2003 (748) - 2003
2009.03.12 9863   -

Az kis olasz szexgép

Monster 620 ie. 2004 (618) - 2004
2009.10.06 19000   -

BIG LOVE (and lóvé)

Monster S4r 2003 (996) - 2005
1999.11.30 24000   3,0

Black Bombazo

821 - 2015
2021.12.19 5000   -

Borgo Panigale gyöngye

1098 2007 (1000) - 2007
2007.10.20 8000   1,0

Borzongás

Monster S4 - 2001
2013.07.29 10000   -

Caffe Racer !!!!4

Multistrada 620 2006 (618) - 2006
2009.03.17 5000   3,0

Das Motorrad

Monster S4 (2003) - 2003
2011.09.21 4000   5,0

Dolce vita, szerelem két keréken

999 2005 (998) - 2002
2014.02.16 3000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5