A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati » Monster 620 Dark 2003 (618)

Monster 620 Dark 2003 (618) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Dübörgő kis olasz szörnyeteg

Szöveges ítélet

Ducati Monster 600 Dark
Sokat gondolkoztam rajta milyen motort vegyek első motoromnak. 25 évesen annyi tapasztalatom volt, hogy 1-2 évig tizenévesen robogóztunk a haverokkal, azóta viszont semmi. Először a supermoto-k vonzottak, több mint 1 évig nézegettem, hogy milyet kéne venni, de ez addig tartott míg barátom rá nem beszélt arra, hogy vegyek olaszt, azoknak lelke van. Nagybátyjának is olasz motorjai voltak/vannak, így megnéztem/meghallgattam 1-2-őt élőben is és egyből elvarázsolt az olasz stílus, és persze a hang. 2015 őszén meg is lett a jogosítványom, és rá 2 hónapra megvettem egy ismerősömtől a 600-as Monster Dark-ját. Tudtam, hogy jó állapotban van, így a tél közepén nem is mentem el teszt körre, csak hazagurultam vele városon belül. Meg kell mondanom őszintén az első perctől imádom, 99%-ban gyári volt a motor de az első héten elkezdtük a kisebb-nagyobb átalakításokat. Megvágtuk a hátulját, kapott fekete indexeket és hátsó lámpát, széles kormányt, kormányvég tükröket, új karokat, üléstakaró és has idomokat, új dobokat, matricázást, és végül matt fekete színt kapott a vezérműszíj burkolat és az első lámpa króm kerete. Gyárilag sem halk, nagyon szépen duruzsol az L2, ezt kicsit megdobtuk első körben egy légszűrőház nyitással, így már hallani amikor szívja a motor a levegőt, de amint felkerült a 2 db MIVV dob azóta ezt már nem hallom. Már felrakás után is brutális hangja lett, de kellett neki kb 4000 km míg kiégett, most már 1-2 autó be is riaszt mellettem, leírni nem lehet ezt a dübörgést. Ha a városban megyek nem telik el nap, hogy ne jönne oda valaki hozzám és dicsérné meg a motort, az olaszok dizájnban tényleg az elsők. Ahányszor kinyitom a garázst mindig mosolyt csal az arcomra a szépségével. 55 ló, mire nem elég? Sose akartam sportmotort, igaz, hogy nem egy erőgép, de amire kell azt 110%-osan teljesíti, amúgy is nem az egyenesben kell királynak lenni hanem a kanyarban, ott meg teljesít a kis "szörny". Nekem 120-140 a kényelmes utazótempó, itt 4,5-5 liter között fogyaszt, tökéletes! Szerintem egyhamar nem fogok megválni tőle, de ha arra kerül is a sor a következő is olasz lesz, és szerintem ugyan úgy Monster. Update! 25.000 km után váltottam, Monster S4R Senna lett a szerencsés amiről a másik topic-ban írok.

Hibalista

- Amint megvettem ezeket cseréltettem ki a szerelővel a 40.000-es futás miatt is: Vezérműszíjak, vezérlésnél csapágyak, olaj, olajszűrő, légszűrő, plusz szelephézag állítás és karburátor állítás. Ezeket a dolgokat amúgy is ajánlanom mindenkinek a vásárlás után. Összegben, munkadíjjal körülbelül 100-150 ezer forintnál állt meg. A rákövetkező 2 hónapon belül ami nem várt kiadás volt, hogy az első villa szimeringje elengedte magát így kapott új szimeringeket és olajat, (megjegyezném ez bármelyik motornál előjöhet X km után) 20-25 ezer forintos összeg volt munkadíjjal, rá 3 hétre a karburátorom nyelt be valamit így szét kellett szedni és kitisztíttatni, ez sem volt nagy összeg. Mivel elég sokat megyek vele (5 hónap alatt 10.000 km) így az első gumi és első fékbetét cserére szorult, de megjegyezném, a motorfék miatt a fékek is alig kopnak. Fékbetét előre 10 ezer ft hátra 6 ezer. Összesen 25.000 km-t mentem a kis szörnnyel és nem volt semmilyen meghibásodása, csak a kötelező szervizeket kellett elvégezni rajta.

Ide hordtam szervizbe

Oláh József, szerintem sokan ismerik a városban (Debrecen), jó áron dolgozik, megbízható, ezért van sok munkája így én is időben szoktam szólni az esedékes szerviz előtt.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja? Monster S4R Senna
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

30 év Angelina Jolieval (Kisregény)

Monster 620 ieS - 2003
2013.02.26 22000   4,8

696 Bella :))

Monster 696 + /ABS/ - 2010
2015.07.17 30000   -

A jóságos Szörnyecske

Monster 600 - 1997
2016.01.10 10000   5,0

A legkiválóbb tanuló motor + feeling, feeling, feeling...

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
1999.11.30 12000   4,0

A legvadabb szerető

749 2006 (748) - 2005
2008.08.03 1600   5,0

A szexi olasz kezdőmotor

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
2009.04.30 2000   4,0

A sárga irigység

749s 2003 (748) - 2003
2009.03.12 9863   -

Az kis olasz szexgép

Monster 620 ie. 2004 (618) - 2004
2009.10.06 19000   -

BIG LOVE (and lóvé)

Monster S4r 2003 (996) - 2005
1999.11.30 24000   3,0

Black Bombazo

821 - 2015
2021.12.19 5000   -

Borgo Panigale gyöngye

1098 2007 (1000) - 2007
2007.10.20 8000   1,0

Borzongás

Monster S4 - 2001
2013.07.29 10000   -

Caffe Racer !!!!4

Multistrada 620 2006 (618) - 2006
2009.03.17 5000   3,0

Das Motorrad

Monster S4 (2003) - 2003
2011.09.21 4000   5,0

Desmó a kanyarvadász

Monster 1000 Dark 2003 (992) - 2000
1999.11.30 6000   4,3
1 | 2 | 3 | 4 | 5