A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati

Hypermotard 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ducati a mindennapokra

Szöveges ítélet

2018 júniusában eladtam a 848 Streetfighteremet a szezon elején, mire mindenki lehülyézett, kivéve édesanyám, aki ezért a napért imádkozott, és agyon dicsért, hogy végre letettem erről a hóbortos veszélyes hobbiról, a motorozásról. Persze én már akkor tudtam, hogy kell egy másik motor.

Három dolog fogalmazódott meg a fejemben motor vásárlás előtt.
1. Ducati.
2. ABS legyen benne.
3. 2,5 millió Ft-ot nem haladhatja meg a motor ára.

A használt motor piacon anno csak két motort találtam, ami tetszett. És az egyik az általam megvásárolt Hypermotard (821) volt.

A motor ránézésre nem szép, sőt túra plexivel szerintem még otromba is, de ahogy ráültem éreztem, hogy ez az én motorom, mert elsőre kényelmes, és a magas üléspozíciónak hála jól be lehet látni az előttünk lévő útszakaszt.

A motor Sport és Túra üzemmódban 105 lőerős, ami bőven elegendő, viszont a 848 után elsőre gyengének éreztem, és nem azért, mert 10 lóerővel gyengébb, hanem mert nincs meg benne az a hátbavágós érzés, ami a korábbi Ducatikra jellemző volt.
Sokkal lineárisabb a teljesítmény leadás, és sokkal falhasználóbarátibb a motor. Erre mondják, hogy haladni kell a korral(?).

A hangja nem rossz, de ezen javítottunk egy Termignoni dobbal, aminek a hangereje megegyezik a gyáriéval, ha benne van a dB killer, 97dB. Ezzel se kell Tirolba menni.

Van még az Urbán vagy városi üzemmód, amit szinte sose használok, maximum akkor, ha elkap valami nagyobb zuhi. Ilyenkor 75 lóerőre szabályozza vissza a motor teljesítményét.

A fogyasztás nálam 4,5-5 liter között mozog, így a 16 literes tankkal könnyedén el tudok menni 260-280km-t.

Városi használatra is tökéletes, nyáron a motorból sugárzó hő nem elviselhetetlen, és könnyen meg lehet vele fordulni.

Jöjjenek a negatívumok

A láncvédő nem ér hátra a hátsó fogaskerékig, így lánc összeköpködi az egész bal oldalát a motornak. Gondolom ebben a kérdésben a dizájner győzött, és nem a mérnök.
A műszerfalon nincs üzemanyagszint kijelző. Ebben a kérdésben a gazdasági igazgató húzta keresztbe a mérnökök elképzelését.
Amennyiben nincs túra plexi, úgy a szélvédelem egyenlő a nullával.
Relatív keskeny az ülés, amit 200km után már érezni lehet, és ezen a gyári túra ülés se sokat segít.
178cm-es magasságommal sajnos pipiskednem kell a piros lámpánál, mert mind két talpam egyszerre nem ér le.


Fenttarthatóság:
A fogyasztásról már írtam. Nálam átlag a 4,7liter száz kilométeren. Fórumokon lehet olvasni beszámolókat 6-7 literes fogyasztásról is, amit simán össze lehet hozni ezzel a motorral.
Olajcsere gyári ajánlás szerint 15.000km-ként, vagy két évente. Én évente cseréltetem, és a fékfolyadékot is.
A hírhedt - drága - vezérléscsere 30.000km-ként, vagy öt évente. Ennek költsége 100.000Ft körül van.
Abroncsból én Pirelli Angel Gt 2-t rakattam fel, ami nálam kibírt két teljes szezont, 18.000km-t.
A gyári lánc 36.500km után lett cserélve.
Az akkumulátort 4 év után kellett cserélni, mert teljesen megadta magát.

Így három szezon után, bátran ki merem jelenteni, hogy jó vétel volt.

Hibalista

- Önindító - sajnos már hibásan működött, amikor megvettem a motort, csak az eladó nem említette. Meleg állapotban nehezen indult a motor. Cserélve lett.
- Az utángyártott önindító ára kb 60.000Ft + munkadíj.

Ide hordtam szervizbe

Moto Rosso - 2013 óta hordom hozzájuk a motorjaimat.
Eddig csak pozitívan tudok nyilatkozni a munkájukról, és a hozzáállásukról.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2014
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 13015
Megbízhatóság (8) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? 848 Streetfighter Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

30 év Angelina Jolieval (Kisregény)

Monster 620 ieS - 2003
2013.02.26 22000   4,8

696 Bella :))

Monster 696 + /ABS/ - 2010
2015.07.17 30000   -

A jóságos Szörnyecske

Monster 600 - 1997
2016.01.10 10000   5,0

A legkiválóbb tanuló motor + feeling, feeling, feeling...

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
1999.11.30 12000   4,0

A legvadabb szerető

749 2006 (748) - 2005
2008.08.03 1600   5,0

A szexi olasz kezdőmotor

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
2009.04.30 2000   4,0

A sárga irigység

749s 2003 (748) - 2003
2009.03.12 9863   -

Az kis olasz szexgép

Monster 620 ie. 2004 (618) - 2004
2009.10.06 19000   -

BIG LOVE (and lóvé)

Monster S4r 2003 (996) - 2005
1999.11.30 24000   3,0

Black Bombazo

821 - 2015
2021.12.19 5000   -

Borgo Panigale gyöngye

1098 2007 (1000) - 2007
2007.10.20 8000   1,0

Borzongás

Monster S4 - 2001
2013.07.29 10000   -

Caffe Racer !!!!4

Multistrada 620 2006 (618) - 2006
2009.03.17 5000   3,0

Das Motorrad

Monster S4 (2003) - 2003
2011.09.21 4000   5,0

Desmó a kanyarvadász

Monster 1000 Dark 2003 (992) - 2000
1999.11.30 6000   4,3
1 | 2 | 3 | 4 | 5