A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati

ST2 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Guruló élvezet

Szöveges ítélet

Az ST2 egy nagyon jó motor. Amikor megvettem, felültem rá, és életre kelt alattam a blokk, akkor tudtam, hogy ezt kerestem. Nem egy steril rezgésmentes műszer. Ez motor, hörög, rezeg, csattog, él, velem együtt! Nem tudom miért, de itthon nincs semmi presztízse a motornak. ez a Ninják, Gixerek, CBR-k országa. Amire figyelj oda: ne legyen csillió millió km benne, vezérlésről legyen információd, mikor volt cserélve, vagy karbantartva. A kuplung ha csúszik, akkor valószínűleg nincs még megnyitva, ezért a por bent a szerkezeten belül lerakódik, ez gyorsan orvosolható. Akksi baromi szar helyen van, gyakorlattal azért ésszerű keretek között lehet cserélni. Bármilyen szerelés előtt az e-bay-ről rendelj be csavarszettet az idomhoz - fillérekért lehet kapni az itthoni árakhoz képest - mert általában 1-2 mindig megadja magát. Érzékeny a gumikra, ha gyárik vannak még fent, azokkal a motorozás nem egy nagy élmény. Futóművet ha jól beállítod - jellemzően könnyű a hátulja - akkor igazi kanyarvadász. Ha nem szeretsz 120 felett közlekedni, alatta egy kínszenvedés a motorozás. Valahogy úgy tereli a szelet az idom, hogy azon a sebességtartományban már szépen rávezeti a testedre a menetszelet, és tehermentesíti a csuklódat. 15 év elteltével, már van akinek a 83 paci kevés, szerintem nagy élvezetet ad. Pályán átlagban 180 km/h utazót gond nélkül teljesíti. Fogyasztása 6 lityi körül van, élményfüggően :) Remélem sikerült kedvet csinálni egy igazi olasz túramotorhoz.

Hibalista

- km óra

Ide hordtam szervizbe

Saját magam

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 735
Megbízhatóság (10) Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

30 év Angelina Jolieval (Kisregény)

Monster 620 ieS - 2003
2013.02.26 22000   4,8

696 Bella :))

Monster 696 + /ABS/ - 2010
2015.07.17 30000   -

A jóságos Szörnyecske

Monster 600 - 1997
2016.01.10 10000   5,0

A legkiválóbb tanuló motor + feeling, feeling, feeling...

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
1999.11.30 12000   4,0

A legvadabb szerető

749 2006 (748) - 2005
2008.08.03 1600   5,0

A szexi olasz kezdőmotor

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
2009.04.30 2000   4,0

A sárga irigység

749s 2003 (748) - 2003
2009.03.12 9863   -

Az kis olasz szexgép

Monster 620 ie. 2004 (618) - 2004
2009.10.06 19000   -

BIG LOVE (and lóvé)

Monster S4r 2003 (996) - 2005
1999.11.30 24000   3,0

Black Bombazo

821 - 2015
2021.12.19 5000   -

Borgo Panigale gyöngye

1098 2007 (1000) - 2007
2007.10.20 8000   1,0

Borzongás

Monster S4 - 2001
2013.07.29 10000   -

Caffe Racer !!!!4

Multistrada 620 2006 (618) - 2006
2009.03.17 5000   3,0

Das Motorrad

Monster S4 (2003) - 2003
2011.09.21 4000   5,0

Desmó a kanyarvadász

Monster 1000 Dark 2003 (992) - 2000
1999.11.30 6000   4,3
1 | 2 | 3 | 4 | 5