A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati

Streetfighter S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Gyúrunk, vazze?

Szöveges ítélet

Ez az irás inkább csak amolyan kedvcsinaló azoknak, akik gondolkoznak a Streetfighteren... Nagyszervizre adtam be a motorom, helyette kaptam ezt pár napra, ezért csak egy szubjektiv beszámoló (leginkább egy összehasonlitás a 848-assal) következik:

Az elsö, ami feltünt, hogy ez a motor jóval kidolgozottabb, mint az enyém. Eltekintve az S-sorozat plussz szolgáltatásaitól, már a kulcs kézbevételénél feltünnek a részletbeli különbségek, hogy tapintásra minöségibbek az anyagok, minden egy kicsit jobban a helyén van.

Ilyen például az önindító gombja, amire a motorkill kapcsoló rácsúszik, ezzel akadályozva meg olyan kinos pillanatokat, hogy autómentöért telefonáljunk, ha a motor rejtélyes okoknál fogva másnap nem akar indulni :-)

Ráülve úgy tünt, mintha az elsö kerék szinte a kormány alá lenne betolva - egy zömök piros kupacon ülök. Ettöl olyan mokány indiánló érzés fogott el (elnézést, az ütödött hasonlatok a népitéletben nálam se múltak el hatástalanul). A musztángérzés tovább fokozódott amikor kigurultam a parkolóból és a környékbeli kanyargós szakaszok felé vettem az irányt. Azonnal feltünt, hogy a két motor ég és föld egymáshoz képest, a 20Nm nyomatékkülönbség egyszerüen mellbevágó.

Elsökerék nem nagyon szeret a földön maradni az elsö három fokozatban, igazi stunt bike hangulat van. kanyarok... hat a 848-ason jobban érzem magam, ezen elég sokat keresgéltem a stabil testtartást: a tankon nem tudtam jól megtámasztani az alkarom, a térdemnek se volt az igazi, pedig egyáltalán nem vagyok magas. (180cm felettieknek lehet, hogy lesz egy

Hibalista

-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (0) Évjárat 2009
Kényelem (0) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 5500
Megbízhatóság (0) Vezetett km 500
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 0 l
Előző motorja? 848 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

30 év Angelina Jolieval (Kisregény)

Monster 620 ieS - 2003
2013.02.26 22000   4,8

696 Bella :))

Monster 696 + /ABS/ - 2010
2015.07.17 30000   -

A jóságos Szörnyecske

Monster 600 - 1997
2016.01.10 10000   5,0

A legkiválóbb tanuló motor + feeling, feeling, feeling...

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
1999.11.30 12000   4,0

A legvadabb szerető

749 2006 (748) - 2005
2008.08.03 1600   5,0

A szexi olasz kezdőmotor

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
2009.04.30 2000   4,0

A sárga irigység

749s 2003 (748) - 2003
2009.03.12 9863   -

Az kis olasz szexgép

Monster 620 ie. 2004 (618) - 2004
2009.10.06 19000   -

BIG LOVE (and lóvé)

Monster S4r 2003 (996) - 2005
1999.11.30 24000   3,0

Black Bombazo

821 - 2015
2021.12.19 5000   -

Borgo Panigale gyöngye

1098 2007 (1000) - 2007
2007.10.20 8000   1,0

Borzongás

Monster S4 - 2001
2013.07.29 10000   -

Caffe Racer !!!!4

Multistrada 620 2006 (618) - 2006
2009.03.17 5000   3,0

Das Motorrad

Monster S4 (2003) - 2003
2011.09.21 4000   5,0

Desmó a kanyarvadász

Monster 1000 Dark 2003 (992) - 2000
1999.11.30 6000   4,3
1 | 2 | 3 | 4 | 5