A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati

Monster 1100 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Harapós egyliteres

Szöveges ítélet

Előtte japán sornégyeseim voltak, azt hittem, az mindennek a csúcsa. Hát nem. Ez 1100 ccm volt és 96 LE, ami egy 600-700 ccm-es japán sornégynek felel meg, de a feeling azok százszorosa.

Ezt vagy imádni lehet vagy teljes szívből utálni, mert jelleme van, jelenléte és személyisége. Lézer pontos futómű, irgalmatlanul harapó, de nagyon jól adagolható Brembo fékek, nyomatékos és azonnal ugró motor, pehelykönnyű (167 kg szárazon) gép.

Nem bírtam leszállni róla, egy nyáron több, mint 8000 km-t mentem vele.

És a hang: L2 és a szárazkuplung, a gyári Termignonival megfejelve: utánozhatatlan.

Sírva adtam el, de külföldre költözünk, ahová túl drága magammal vinni. Majd ott veszek egy másik ilyet.

Aki szerint drága, az még nem látta közelről, nem ült és nem hajtott ilyet. Csupa minőségi alkatrész gyönyörűen megmunkálva, olasz design, és minimális műanyag. Csak a vas, a motor maga, az alkatrészek és összeszerelésük szépsége adja ki a formát. A Ducati után már nem tudok úgy ránézni a japán "csupasz" gépekre, hogy ne a rengeteg műanyag elemet lássam, amivel a filléres és igénytelenül megoldott dolgokat takargatják.

Hibalista

- Egyedül az örök Ducati probléma jött elő nála, a nehéz hidegindítás. Volt lambda-szonda csere, állítgatták mindenfelé, de nem sokat segített. Neten sokan mondták, hogy erősebb akku általában segít. Engem annyira nem zavart, hogy hidegen, azaz egész éjszakás, vagy több napos állás után csak 3-4. indítózásra kapta el. Egyébként semmi.

Ide hordtam szervizbe

Ducati diBosco Budaörs.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Moto Rosso Budaörs

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2011
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 2700
Megbízhatóság (8) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Suzuki GSX-R 600 Következő motorja? 1200 S vagy a nagy Streetfighter
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

30 év Angelina Jolieval (Kisregény)

Monster 620 ieS - 2003
2013.02.26 22000   4,8

696 Bella :))

Monster 696 + /ABS/ - 2010
2015.07.17 30000   -

A jóságos Szörnyecske

Monster 600 - 1997
2016.01.10 10000   5,0

A legkiválóbb tanuló motor + feeling, feeling, feeling...

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
1999.11.30 12000   4,0

A legvadabb szerető

749 2006 (748) - 2005
2008.08.03 1600   5,0

A szexi olasz kezdőmotor

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
2009.04.30 2000   4,0

A sárga irigység

749s 2003 (748) - 2003
2009.03.12 9863   -

Az kis olasz szexgép

Monster 620 ie. 2004 (618) - 2004
2009.10.06 19000   -

BIG LOVE (and lóvé)

Monster S4r 2003 (996) - 2005
1999.11.30 24000   3,0

Black Bombazo

821 - 2015
2021.12.19 5000   -

Borgo Panigale gyöngye

1098 2007 (1000) - 2007
2007.10.20 8000   1,0

Borzongás

Monster S4 - 2001
2013.07.29 10000   -

Caffe Racer !!!!4

Multistrada 620 2006 (618) - 2006
2009.03.17 5000   3,0

Das Motorrad

Monster S4 (2003) - 2003
2011.09.21 4000   5,0

Desmó a kanyarvadász

Monster 1000 Dark 2003 (992) - 2000
1999.11.30 6000   4,3
1 | 2 | 3 | 4 | 5