A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati

900 SS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Imádatom tárgya

Szöveges ítélet

Elfogulatlanul nehéz lenne írnom, hiszen nagyon régen elkötelezett Ducati-mániákus vagyok...De. Vettem egy használt gépet Mo-on. Kívülről gyönyörű volt, mint utóbb kiderült egyébként kevésbé. Szelepszárszimmering, gyújtó trafó, karburálás ez a három dolog amivel szembe kerültem, bár egyik sem okozott komolyabb problémát, de szervizeléskor előjöttek. Ezeken felül a motornak konkrét meghibásodása nem volt, viszont mire kijavítottam a különböző töréseknek és a hozzáértés teljes hiányának a nyomait, nos addigra könnyebben fért a hajam a sisak alá... Azért is írtam ide eme ítéletet, hogy figyelmeztessem a kedves használt Ducati-ra vágyó delikvenseket, érdemes odafigyelni mit veszünk, nehogy úgy járjatok mint én! Pedig a motor nem hazudtolta meg önmagát, imádnivaló és bivaly erős. A magyar viszonyok között azonban érdemes elgondolkodni, egy használt motort készülök venni, amihez hazánkban nem sok ember konyít... Dobja magát a kérdés: akkor miért nyúlnak hozzá???
A választ mindenki sejtheti... Lényeg a lényeg. Törött motor megvételénél különösen vigyázzunk, mert az egyes alkatrészek nem feltétlenül vehetők le valamelyik Pest-megyei bontó polcáról. És felhívnám a figyelmét mindenkinek, hogy a legtöbb modell gépkönyve és szerelési leírása is ingyen letölthető a Net-ről... A benne foglaltak pedig betartandók és nem azért, hogy itt okoskodjak, hanem azért mert ez a típus valóban kényes. Erre.

Hibalista

- Szelepszárszimmering, gyújtó trafó, karburálás.

Ide hordtam szervizbe

Én magam...

Értékelése: 1

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1993
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 16000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? 900MHR Következő motorja? Ez marad
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

30 év Angelina Jolieval (Kisregény)

Monster 620 ieS - 2003
2013.02.26 22000   4,8

696 Bella :))

Monster 696 + /ABS/ - 2010
2015.07.17 30000   -

A jóságos Szörnyecske

Monster 600 - 1997
2016.01.10 10000   5,0

A legkiválóbb tanuló motor + feeling, feeling, feeling...

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
1999.11.30 12000   4,0

A legvadabb szerető

749 2006 (748) - 2005
2008.08.03 1600   5,0

A szexi olasz kezdőmotor

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
2009.04.30 2000   4,0

A sárga irigység

749s 2003 (748) - 2003
2009.03.12 9863   -

Az kis olasz szexgép

Monster 620 ie. 2004 (618) - 2004
2009.10.06 19000   -

BIG LOVE (and lóvé)

Monster S4r 2003 (996) - 2005
1999.11.30 24000   3,0

Black Bombazo

821 - 2015
2021.12.19 5000   -

Borgo Panigale gyöngye

1098 2007 (1000) - 2007
2007.10.20 8000   1,0

Borzongás

Monster S4 - 2001
2013.07.29 10000   -

Caffe Racer !!!!4

Multistrada 620 2006 (618) - 2006
2009.03.17 5000   3,0

Das Motorrad

Monster S4 (2003) - 2003
2011.09.21 4000   5,0

Desmó a kanyarvadász

Monster 1000 Dark 2003 (992) - 2000
1999.11.30 6000   4,3
1 | 2 | 3 | 4 | 5