A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati

Monster 750 S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Imádnivaló olasz kurva

Szöveges ítélet

6 év Suzukizás és 11 év Hondázás után váltani akartam. Mert 45 év az 45 év egy férfi életében. Megint kezdtem a megbízható, kényelmesnek mondott túratípusokat nézegetni. Ekkor az egyik barátom azt mondta: "45 évesen már ne olyan nőt keress, aki jól főz és takarít, hanem egy szenvedélyes olasz kurvát!"

Így esett a választás az addig félve nézegetett, de mindig csodált karburátoros, olajkuplungos, 99-es 750-es Monsterre.

Életem eddigi legjobb választása. Vannak jobb motorok biztosan, de olyan, ami a kényelmet, és a motorozás élményét ilyen szinten ötvözné biztosan nincs. Hihetetlen jelenléte van (mondjuk ebbe bejátszanak a Teremignoni dörrentők :-) ), mindenhol megcsodálják, nagyon stabil.

Öreg legendás szerelőm, csak ennyit mondott: "A kurvaanyját! Hogy indul 14 évesen?"

Egy cseppolajat sem eszik 10.000 km alatt. És ami a legmegdöbbentőbb, biztosan az üléshelyzet az oka, de nekem 178 cm-magassággal hosszú úton kevésbé fárasztó, mint a legendás V-Strom.

3 szóval: IMÁDOM - IMÁDOM - IMÁDOM!

Fogyasztása 2 személlyel, nyitott dobokkal 6 liter, ( a V-strom 4,7 volt), de az ember a barátnőjét se úgy választja ugye, hogy mennyit eszik.

Csak elöregdett benzincső és fesszabályzó, meg akksi kellett bele. Apropó, a benzincső eldurranásával megvárta, amíg egy 600 km-es túra végét és akkor adta meg magát, amikor leszálltam róla a saját udvarunkban. Mi ez, ha nem elegancia, és stílus? :-)

Hibalista

- Elöregedett benzincső
- Fesszabályzó

Ide hordtam szervizbe

Magánszerelő

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 26000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? DL 650 V-Strom Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

30 év Angelina Jolieval (Kisregény)

Monster 620 ieS - 2003
2013.02.26 22000   4,8

696 Bella :))

Monster 696 + /ABS/ - 2010
2015.07.17 30000   -

A jóságos Szörnyecske

Monster 600 - 1997
2016.01.10 10000   5,0

A legkiválóbb tanuló motor + feeling, feeling, feeling...

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
1999.11.30 12000   4,0

A legvadabb szerető

749 2006 (748) - 2005
2008.08.03 1600   5,0

A szexi olasz kezdőmotor

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
2009.04.30 2000   4,0

A sárga irigység

749s 2003 (748) - 2003
2009.03.12 9863   -

Az kis olasz szexgép

Monster 620 ie. 2004 (618) - 2004
2009.10.06 19000   -

BIG LOVE (and lóvé)

Monster S4r 2003 (996) - 2005
1999.11.30 24000   3,0

Black Bombazo

821 - 2015
2021.12.19 5000   -

Borgo Panigale gyöngye

1098 2007 (1000) - 2007
2007.10.20 8000   1,0

Borzongás

Monster S4 - 2001
2013.07.29 10000   -

Caffe Racer !!!!4

Multistrada 620 2006 (618) - 2006
2009.03.17 5000   3,0

Das Motorrad

Monster S4 (2003) - 2003
2011.09.21 4000   5,0

Desmó a kanyarvadász

Monster 1000 Dark 2003 (992) - 2000
1999.11.30 6000   4,3
1 | 2 | 3 | 4 | 5