A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati » 749 Dark 2006 (748)

749 Dark 2006 (748) 

Az ítélet értékelése
4,3(4 db)

Mad max

Szöveges ítélet

Mad max! Dögös, és kemény!
Mentem már számtalan motorral (sajáttal, máséval), de egy olyan sem volt ami ennyi temperamentummal rendelkezett volna. Egy másik tulajdonostól hallottam a következő hasonlatot, amivel minden kifejezhető vele kapcsolatban: "A motorok Ferrarija! Van számtalan autó amivel jobb köridőket lehet menni, mint pl egy 430-as Ferrari-val, de mégse olyan."
A 600-as gixerek lenyomják a ringen, de érzésre teljesen mások. A ducati küzdős, rideg, és ebből kifolyólag vonzza az embert, hogy legyőzze ezeket, és uralja.

Amit szeretek benne: Nyomatékos L blokk. A harapós olajos szárazkuplung. A Termignoni dob (120 dB) hangja!!! A kinézete: nem a matricázástól gyönyörű, és mindenki (még a 70-es mami is) megfordul utána, fényképezi.

Amit nem szeretek: Az ülései kicsit tényleg kemények hosszabb utazásra, bár pályára tökéletes a kiképzésük. Semmi (!!!) tárolóhely nincs rajta (Na jó az ülés alá befér egy tárca maximum, de ott is megsül!). Tükrökből nem sokat látni. Kevés szélvédelem.

Összességében megéri az árát is, mert ha közelebbről megnézi az ember, sok extra minőségű, és kiképzésű dolgot láthat, ami miatt drágább már a motor előállítása is (Ráadásul alapjaiban véve 2003 -as konstrukcióról van szó, tehát már akkor megvoltak ezek): olajos (Brembo) száraz kuplung; Brembo fékek; könnyitett Marchessini felnik; kormánylengéscsillapító (2003-ban is!); gyönyörűen mart aluminium kormánykifli; igényesen, szépen kialakított alkatrészek; Magnetti Marelli elektronika, ...

Fenntartási költségeket illetően a hivatalos szervizelés picit drágább a japán társaktól, de nem számottevően! Szervízigénye viszont kicsi (Első szervíz után 10000-ként van nagyszervíz!).
A blokk, két hengeresről révén szó tartós, alul is nyomatékos. Fogyasztásban legkevesebb 6 litert mértem, és átlagosan eljárok 6,6 literrel 100 km-enként (ez használatban: 50% lightosan, 50% pörgetve).
A motorral egy problémám volt: a gyújtáselektronika mondta fel a szolgálatot az egyik henger felett. Erről hallottam csupán, hogy a duca superbikeok gyerekbetegsége, más gond nem szokott velük lenni. (Problémák minden motorral vannak!)

Összességében azt gondolom, hogy mindig úgy próbálom alakítani a dolgoimat, ha motorcseréről van szó, hogy Ducati tulajdonos maradhassak.
-- Ez egyszerűen szerelem és kész!

Hibalista

- Gyújtás elektronika: 120 (olasz bontóból) - újonnan: 280 + áfa

Ide hordtam szervizbe

Ducati Miskolc

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Aprilia (elsősorban) szervíz Eger

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 3100
Megbízhatóság (7) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

30 év Angelina Jolieval (Kisregény)

Monster 620 ieS - 2003
2013.02.26 22000   4,8

696 Bella :))

Monster 696 + /ABS/ - 2010
2015.07.17 30000   -

A jóságos Szörnyecske

Monster 600 - 1997
2016.01.10 10000   5,0

A legkiválóbb tanuló motor + feeling, feeling, feeling...

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
1999.11.30 12000   4,0

A legvadabb szerető

749 2006 (748) - 2005
2008.08.03 1600   5,0

A szexi olasz kezdőmotor

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
2009.04.30 2000   4,0

A sárga irigység

749s 2003 (748) - 2003
2009.03.12 9863   -

Az kis olasz szexgép

Monster 620 ie. 2004 (618) - 2004
2009.10.06 19000   -

BIG LOVE (and lóvé)

Monster S4r 2003 (996) - 2005
1999.11.30 24000   3,0

Black Bombazo

821 - 2015
2021.12.19 5000   -

Borgo Panigale gyöngye

1098 2007 (1000) - 2007
2007.10.20 8000   1,0

Borzongás

Monster S4 - 2001
2013.07.29 10000   -

Caffe Racer !!!!4

Multistrada 620 2006 (618) - 2006
2009.03.17 5000   3,0

Das Motorrad

Monster S4 (2003) - 2003
2011.09.21 4000   5,0

Desmó a kanyarvadász

Monster 1000 Dark 2003 (992) - 2000
1999.11.30 6000   4,3
1 | 2 | 3 | 4 | 5