A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati » Monster 1000/s 2003 (992)

Monster 1000/s 2003 (992) 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Nekem nagyon bejön a Szörny!

Szöveges ítélet

Suzuki GS500 után SV650-en gondolkodtam. Majd egy barátom ajánlotta fel, hogy próbáljak ki egy Ducatit, mielőtt veszek egy SV-t. Kipróbáltam 4-5 Monstert (600-620-800-1000-S4R) és egyértelmű lett, hogy mit kell vennem (1000 körüli köbcenti). Nagyon nehéz volt találni egy jó példányt. Sok a behozott, bizonytalan előéletű gép. Sajnos nagyon érzékeny a masina a törődésre. Nem japán!!! Ez egyben pozitív és negatív is lehet. Végül azért lett 1000ie, mert nem találtam S4 és S4R-t jó állapotban, akkor amikor én kerestem.

A kiválasztott gép végül csak örömet tud okozni. 1000 DS blokk. Léghűtéses, száraz kuplungos, kerek lámpás, két oldali kipufogós. 10 év múlva is motor kinézetű gép lesz. A külső szubjektív, de tény, hogy az olaszok ceruzája ügyes. Egyértelmű, hogy sokkal nagyobb ember csoportnak tetszik, mint akiknek nem. Jó, hogy egyedivé tehető, építhető. Egy halom cuccot lehet szerezni hozzá. Én nem gyúrom agyon, bejön a gyári terv. Tankbőr, tükör Rizoma Retro, indexbúra fehérítés, kuplung nyitás, kémény csere most LeoVince van fent(de MIVV)-re gyűjtök, aztán slussz.

Motorikusan bőven elég a 85 ló. Bődület nyomatékos és állandóan tettre kész. Én levettem róla a gyári fejidomot, szerintem jobb így. Az első Monstereken nem is volt.... Robbanékony, de városban kis tempónál állandóan kuplungolgatni kell. Nem városba való. Motorfékkel is vigyázni kell, mert csíkot húz (csúszik a hátsó kerék), ha "leugrok" a kuplungról. 2-500 km-es napi túrákra használom. Nagyon jól fordul, nekem a fékekkel nincs bajom. Teszi a dolgát. Precíz, soha nem volt még probléma vele. Bár egy jó radiális pumpára még egyszer talán szert teszek...

Igaz még csak 1,5 szezont mentem vele. Ha igazán jó gumi van rajta, akkor 6000 km alatt hazavágja a hátsót az fix. Ha egy kicsit túrásabb jellegű, akkor hátul 7-8000 km-t bír, elől jobb a helyzet. Majdnem kibír 1 első 2 hátsót. Láncot nem nyújtja szét, de mondjuk rendszeresen ápolom is. Egyébként nem szerviz igényesebb, mint egyéb márkák. Viszont az már nem mindegy, hogy ki szervizeli. Míg a japókat egy kevésbé kvalifikált szerelő is gond nélkül piszkálhatja, addig a Ducatihoz igazi Ducati specialista kell. Értem ezt a komolyabb, 20.000-es szervizekre (pl.: vez. szíj csere, szelephézagolás). Egy légszűrőt, vagy olajat anyám is kicserél. Mondjuk nem vele csináltatom.... Jobb, ha szakavatott szem vizslatja. Találtunk már ilyen átnézés során letört fülű kuplunglamellát. Nyilván ajánlott volt a csere.

Aki stílusra, egy olyan motorra vágyik, amit meg kell ülni, akkor Ducati kell neki. Bármikor próbálok ki bármilyen japó motort, mindig visszavágyok a csődör nyergébe. Csörög zörög, hörög, puffog. Ezt nem lehet leírni, amíg nem próbálsz ki egy jó állapotban lévő példányt. Ja és a léghűtésest tartom a legjobb igavonó baromnak. Persze a vizes blokkok 10-20%-al erősebbek, de közúton minek? A 85-95 ló bőven elég a 80-120 lovas, 1200-1500 kilós autók közt.





Hibalista

- Letört a hátsó index. Kiszakadt az index rögzítő csavar a helyéről. Különösebb behatás nem érte (ha az L2 remegés nem számít annak) . Gyárilag gyenge, van hozzá egy javító kitt. Érdemes letörés előtt beszerezni és használni.

Ide hordtam szervizbe

Motorosso - Nagy Laci és Töki páros csak azért kap tőlem 9-es osztályzatot, mert 200 km-re vannak lakóhelyemtől. (Nem az ő hibájuk...)

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (2) Évjárat 204
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 17000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? gs500 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

30 év Angelina Jolieval (Kisregény)

Monster 620 ieS - 2003
2013.02.26 22000   4,8

696 Bella :))

Monster 696 + /ABS/ - 2010
2015.07.17 30000   -

A jóságos Szörnyecske

Monster 600 - 1997
2016.01.10 10000   5,0

A legkiválóbb tanuló motor + feeling, feeling, feeling...

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
1999.11.30 12000   4,0

A legvadabb szerető

749 2006 (748) - 2005
2008.08.03 1600   5,0

A szexi olasz kezdőmotor

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
2009.04.30 2000   4,0

A sárga irigység

749s 2003 (748) - 2003
2009.03.12 9863   -

Az kis olasz szexgép

Monster 620 ie. 2004 (618) - 2004
2009.10.06 19000   -

BIG LOVE (and lóvé)

Monster S4r 2003 (996) - 2005
1999.11.30 24000   3,0

Black Bombazo

821 - 2015
2021.12.19 5000   -

Borgo Panigale gyöngye

1098 2007 (1000) - 2007
2007.10.20 8000   1,0

Borzongás

Monster S4 - 2001
2013.07.29 10000   -

Caffe Racer !!!!4

Multistrada 620 2006 (618) - 2006
2009.03.17 5000   3,0

Das Motorrad

Monster S4 (2003) - 2003
2011.09.21 4000   5,0

Desmó a kanyarvadász

Monster 1000 Dark 2003 (992) - 2000
1999.11.30 6000   4,3
1 | 2 | 3 | 4 | 5