A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati » Monster 1000/s 2003 (992)

Monster 1000/s 2003 (992) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Nem zörög a haraszt

Szöveges ítélet

Igyekszem elfogulatlan lenni, de nincs mese, imádom. Akárhányszor más motor után ülök vissza, mindig megerősödik bennem, hogy ezek az olaszok azért tudják mi kell a népnek. Legalábbis nekem. A nyomatékos alsó tartomány miatt bárkivel elhiheti, hogy 100 LE feletti gép, pedig nem is. Óra szerint mentem vele 230-cal, de csak nagyon rövid ideig lehet kibírni rajta ezt a tempót. 180-as utazóval képes vagyok 1 órán át haladni, de kökemények a nyakizmaim.
Nagy előnye az alacsony ülésmagasság, no meg hogy nagyon könnyű és tömör egy 1000-es géphez képest, így nem nehezíti meg az ember dolgát, bárhová téved is vele. A fékekkel nem vagyok megelégedve, sem a gyári Brembo betétekkel, sem az azt követő Ferrodóval, sem most az EBC-vel. Vagy nem fog, vagy lezabálja a tárcsát. Külseje megtévesztő lehet, mivel ez egy S verzió, és piros volt a gyárból kifelé jövet, csak én mattfeketét szerettem volna, így a csepeliek lecserélték a fényezett elemeket a kedvemért. Viszont maradt benne az S változat állíthatós futóműve, valamint az ezüst színű váz is kilóg az álruha alól.
A látvány alapból űber, de most kap egy-két extrát, remélem az áprilisi Devils Motor Kiállításra kész lesz, mert akkor benevezzük.

Hibalista

- Azért az előítéleteknek van némi alapja, hiába is szépíteném a helyzetet.
-
- Alig 1000 km után defektet kaptam. Ez nem a motor hibája, de ekkor derült ki, hogy forgásiránnyal ellentétesen szerelték fel a gyárban a hátsó gumit.
- Állandó reléproblémák kísérnek, ezért mindig van a zsebemben egy pót gyújtásrelé. A Ducatitól 1400 Ft, autószerelő cimborától viszont kedves ajándék.
- Az önindító motor egyszer bekrepált, újratekercseltettem, de utána meg állandóan beázott, így mindig megszorult a szénkefe. Hiba javítva.
- A szárazkuplung élettartamának nem tesz jót, hogy gyárilag leszigetelik. Adni kell egy kis levegőt neki, had csörögjön, és tud hűlni is. Eddig (38e) bírta, most kapott új lamellakészletet, kosárral együtt.
- Az önindító szabadonfutója bedarálta magát úgy 28e km környékén. A gyári alkatrész mindennel együtt 110e Ft volt. Nyaralás előtt húzós kiadás...
- A kuplungpálcán a kis csapágy is megadta magát, be is rágódott, aminek ideiglenesen felhegesztés, később gyárira csere lett a vége.
-
- Legutóbb borzalmas hangok jöttek a blokktól (a rossz bekarburálás után nagyon rángatott alacsony fordulatszámon, aminek meg lett az eredménye), így teljes cserére érett a főtengelycsapágyazás. Ez folyik most gyenge átépítési munkálatok mellett.
-
-

Ide hordtam szervizbe

Kezdetben a garancia nyomása miatt rendes motorosként a márkaszervizbe, a Ducati Budapestbe (Csepel) hordtam. A szerviz már megszűnt, így most nem mondanék róla rémtörténeteket. De az az igazság, hogy a Ducati Wolf se lopta be maradéktalanul a szívembe. A legdurvább az volt, mikor 1 hétig keresték a forgalmimat. Lehet, hogy az én gépem kivétel, de nem nagyon boldogultak a beállításával.

Értékelése: 4

Másik szerelő értékelése

A kezdeményezést gyorsan saját kézbe vettük, így a 20 000-es, és a most következő 40 000-es szíjcserét már magunk csináltuk. A szelepállításhoz első körben kis segítséget vettünk igénybe, de megy már magunktól is.
A hirtelen segítség nyáron mindig a V-max Zsolti volt, aki mindenre talál megoldást, bár nem ragaszkodik a Ducati alkatrészekhez. Simán beépít Honda behúzómágnest, vagy ami eszébe jut, hogy azzal jobb lesz, mint gyárilag. Drága ember.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 38000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

30 év Angelina Jolieval (Kisregény)

Monster 620 ieS - 2003
2013.02.26 22000   4,8

696 Bella :))

Monster 696 + /ABS/ - 2010
2015.07.17 30000   -

A jóságos Szörnyecske

Monster 600 - 1997
2016.01.10 10000   5,0

A legkiválóbb tanuló motor + feeling, feeling, feeling...

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
1999.11.30 12000   4,0

A legvadabb szerető

749 2006 (748) - 2005
2008.08.03 1600   5,0

A szexi olasz kezdőmotor

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
2009.04.30 2000   4,0

A sárga irigység

749s 2003 (748) - 2003
2009.03.12 9863   -

Az kis olasz szexgép

Monster 620 ie. 2004 (618) - 2004
2009.10.06 19000   -

BIG LOVE (and lóvé)

Monster S4r 2003 (996) - 2005
1999.11.30 24000   3,0

Black Bombazo

821 - 2015
2021.12.19 5000   -

Borgo Panigale gyöngye

1098 2007 (1000) - 2007
2007.10.20 8000   1,0

Borzongás

Monster S4 - 2001
2013.07.29 10000   -

Caffe Racer !!!!4

Multistrada 620 2006 (618) - 2006
2009.03.17 5000   3,0

Das Motorrad

Monster S4 (2003) - 2003
2011.09.21 4000   5,0

Desmó a kanyarvadász

Monster 1000 Dark 2003 (992) - 2000
1999.11.30 6000   4,3
1 | 2 | 3 | 4 | 5