A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati » 1098 2007 (1000)

1098 2007 (1000) 

Az ítélet értékelése
4,3(3 db)

Olasz kisteso

Szöveges ítélet

Szevasztok. Az idei szezon nagyja lement, gondoltam beirom a sajat élményeimet.

Bevallom azért nem vettem a 1098-ast, mert tul soknak talaltam a képességeimhez. A 848-as azt adja plusszban, amit az elözö motoromban hianyoltam: megvan a szükséges nyomaték az also fordulatszamtartomanyban, ami ugy 3000 környékére felépül és leszabalyozasig nagyjabol egyenletes marad. Ezen tul pedig egy kezelhetö, és föleg könnyü(!) motor, amiröl csak a magnézium felniket hianyolom meg talan egy kormanyteleszkopot. Ja igen, egyenlöre szériaallapotban van...

Egyedüli bosszanto élményem a generator. Aki beleolvas külföldi forumokba, az mar tudja, hogy ez valoszinuleg szériaprobléma lesz. Nekem rohadt idegesitö volt, mert az üveghegyen is tul voltam, mikor egyszercsak megallt alattam...

Fenntartasi költségröl beszélni egyenlöre értelmetlen, 2 év garanciat ad ra a gyarto, km korlatozas nélkül. Kényelem...? hat ez egy versenymotor :-)

Még nem tudom utana mit veszek, egyenlöre ha mas baja nem lesz (és nem csukom össze), akkor megtartom - nem vagyok az allando csere-bere hive. És pillanatnyilag mas motor nincs is a piacon, ami megmozgatna a fantaziam. Ezt viszont orakig tudom nézegetni (feleségem szerint ideje lenne felnönöm) és minden perc öröm, amit a nyergében tölthetek.

Szubjektiv benyomasok: a nyilvanvaloan szemetgyönyörködtetö vonalain tul amit szeretek benne, az a gurgulazo hörgés 3500 - 2500 közt, ha visszaengedem a gazt, és hagyom lassulni... alagutban egyenesen szenzacios. Jövöre talan ramegy egy Termi kipufogorendszer, attol varok még egy kis plusszt, bar igy is nagyon megfelel. A fent emlitett felni + kormanyrezgéscsillapito szamomra fontosabbnak tünik.

"Szokas kérdése" tulajdonsagok: a tükör remeg. Raadasul nem log ki eléggé, alaphelyzetben a könyököm latszik benne. Mar megszoktam, ha bele akarok nézni, akkor megemelem, és a honom alatt lesek ki, de savvaltasnal amugyis inkabb odanézek, igy ez csak kicsit zavaro. Azért a remegést szivesen elhagynam...

A burkolatot tul sokaig tart levenni, azt hiszem karacsonyra dzus csatokat hoz neki a jézuska.

Aztan a masik, hogy a szélvédö annyira alacsony, hogy ha menet közben teljesen mögé akarok bujni, és a sisak allat a tankra teszem, akkor is kilog a fél sisak.

Amit hianyolok rola (dacara a hatranyainak), az egy szarazkupplung, és egy nyitott kupplungfedelet - nekem nagyon tetszik a csörgés, valahogy passzol ezekhez a motorokhoz.

Pakolhatosag: egy kis szerszamtaska épp befér az utasülés ala. Ja, a szerszamtaskaba rak a gyar egy gyertyakulcsot is. Elképzeltem magam, ahogy nekiallok az ut szélén gyertyat cserélni xD

Fogyasztas: aggressziven huzva 100-120km körül tartalékot jelez, de autopalyan poroszkalos 170-nél csak 230km környékén latom meg a tanklampat.

Összefoglalva: mese nincs, a 848-as nalam nagyon betalalt, egyértelmü az érzelmi faktor is - kliséket nem akarok puffogtatni, de ha a csalad nem reklamalna, gond nélkül velealudnék a garazsban.

Üdv minden motorosnak!

Hibalista

- Generator meg valami tömités a blokkon, egyik reggel olajpöttyök vartak a földön.

Ide hordtam szervizbe

Ducati markaszerviz(ek). Az elsö egy München melletti volt, a szakik üzemmelegen mar lustak (vagy ugy gondoltak, le van tojva, ugyse latnak többet) voltak megnézni, hogy tényleg tölt-e rendesen a generator - ugyhogy masodszor is megallt alattam. Az elsö esetet meg elviseltem, a masodiknal kicsit ideges voltam.

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 7500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

30 év Angelina Jolieval (Kisregény)

Monster 620 ieS - 2003
2013.02.26 22000   4,8

696 Bella :))

Monster 696 + /ABS/ - 2010
2015.07.17 30000   -

A jóságos Szörnyecske

Monster 600 - 1997
2016.01.10 10000   5,0

A legkiválóbb tanuló motor + feeling, feeling, feeling...

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
1999.11.30 12000   4,0

A legvadabb szerető

749 2006 (748) - 2005
2008.08.03 1600   5,0

A szexi olasz kezdőmotor

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
2009.04.30 2000   4,0

A sárga irigység

749s 2003 (748) - 2003
2009.03.12 9863   -

Az kis olasz szexgép

Monster 620 ie. 2004 (618) - 2004
2009.10.06 19000   -

BIG LOVE (and lóvé)

Monster S4r 2003 (996) - 2005
1999.11.30 24000   3,0

Black Bombazo

821 - 2015
2021.12.19 5000   -

Borgo Panigale gyöngye

1098 2007 (1000) - 2007
2007.10.20 8000   1,0

Borzongás

Monster S4 - 2001
2013.07.29 10000   -

Caffe Racer !!!!4

Multistrada 620 2006 (618) - 2006
2009.03.17 5000   3,0

Das Motorrad

Monster S4 (2003) - 2003
2011.09.21 4000   5,0

Desmó a kanyarvadász

Monster 1000 Dark 2003 (992) - 2000
1999.11.30 6000   4,3
1 | 2 | 3 | 4 | 5