A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati » St4 1999 (916)

St4 1999 (916) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

öltönyös élsportolo

Szöveges ítélet

2évig használtam egy olaszországbol behozott jo állapotu ST4S Ducatit.Sokakkal ellentétben én nem félek az olasz motoroktol,szerintem minőségben semmivel sem rosszabbak mint a japánok,viszont sokkal karakteresebbek!Ez már a második DUCATIm és mindegyikkel kellemesen csalodtam.Aki kiprobálta az ismerősök közül senki nem tudott rosszat mondani rola.A mechanikai zörejek senkit ne tévesszen meg ez uj korában is ilyen,hozzátartozik a feelinghez,gondolom a 270fokos főtengely ékelésböl fakad.De ettöl van olyan különleges, semmivel össze nem téveszthető hangja is,amit imádok!Nyitott kipuffogo nélkül persze nem sokat ér.Nekem a gyári dob is ki volt pakolva.
Aki többet jár utassal,inkább ST-t vegyen,ég és föld a különbség a sport változathoz(748,996,stb) képest!
Csak azért nem adok 10 pontot mindenre,nehogy elfogultnak látszak,meg azért a tökéletes DUCATI mindig a sport változatok maradnak.De nem szabad elfelejteni hogy az ST-kben a legendás 888 váza van,egy sport blokkal házasitva.Csak az idomzat utal a túrára.
Összességében nagyon elégedett vagyok a motorral,mert nekem elég kényelmes(meg az utasnak is),erő bőven van benne(120LE,996),a váz meg a futómű hibátlan,a fékröl nem is beszélve.A 748ason 100km után fájt a csuklóm,a seggem,a hátam,bár imádtam ,mert egy gyönyörű motor.Az STn nincsenek ilyen problémák.Még egy fontos dolog,a fogyasztás,a többi 1000es motorhoz képest bő 1-2 literrel kevesebbet kajál.

Hibalista

- Nekem csak kopo alkatrészeket kellett cserélnem,gumik,olaj,lánc,akku,kuplunglamella(13e km!)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 7000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

30 év Angelina Jolieval (Kisregény)

Monster 620 ieS - 2003
2013.02.26 22000   4,8

696 Bella :))

Monster 696 + /ABS/ - 2010
2015.07.17 30000   -

A jóságos Szörnyecske

Monster 600 - 1997
2016.01.10 10000   5,0

A legkiválóbb tanuló motor + feeling, feeling, feeling...

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
1999.11.30 12000   4,0

A legvadabb szerető

749 2006 (748) - 2005
2008.08.03 1600   5,0

A szexi olasz kezdőmotor

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
2009.04.30 2000   4,0

A sárga irigység

749s 2003 (748) - 2003
2009.03.12 9863   -

Az kis olasz szexgép

Monster 620 ie. 2004 (618) - 2004
2009.10.06 19000   -

BIG LOVE (and lóvé)

Monster S4r 2003 (996) - 2005
1999.11.30 24000   3,0

Black Bombazo

821 - 2015
2021.12.19 5000   -

Borgo Panigale gyöngye

1098 2007 (1000) - 2007
2007.10.20 8000   1,0

Borzongás

Monster S4 - 2001
2013.07.29 10000   -

Caffe Racer !!!!4

Multistrada 620 2006 (618) - 2006
2009.03.17 5000   3,0

Das Motorrad

Monster S4 (2003) - 2003
2011.09.21 4000   5,0

Desmó a kanyarvadász

Monster 1000 Dark 2003 (992) - 2000
1999.11.30 6000   4,3
1 | 2 | 3 | 4 | 5