A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ducati » St4 1999 (916)

St4 1999 (916) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vadló, bakancsban

Szöveges ítélet

A BMW Rt-ről ültem erre a motorra. Valami izgalmasabb, szebb motort szerettem volna, de olyat ami azért még nem igazi sport motor. Vettem hozzá doboz szettet, túra idomot és ezzel igazi sport-túra motor lett belőle. Nekem az S változat volt, ami elől-hátúl Öhlins futóművet, jobb fékeket és könyebb felniket jelent. Ezek nagyon hasznos extrák voltak a motoron. Eleinte tartottam attól, hogy sok lessz vele a műszaki probléma, de összeségében nem volt vele semmi komoly gondom. Néha nehezen indult melegen, de végül mindig beindult valahogy. Érdemes jó minőségű, nagy inditó kapacitású aksit venni bele és folyamatosan csepptöltőn tartani, mert befecskendezős motor lévén nem nagyon lehet vele berurulni. A végáttétel túl hosszú , városban végig kuplungolva kell gurulni. Gyorsan vettem is rá egy foggal kisebb első fogaskereket. Kötelező upgrade, ennélkül szenvedés a lassan haladás. A gáz adagolhatósága (a befecskendezés finomsága) nem tetszett igazán. Ez a 996-os (vagy 998-as nem emlékszem) motor nagyon érzékenyen reagál a gázra. Különösen kanyarban kell finoman kezelni a gázt, mert ha nem, akkor gyorsan el lehet rontani az ivet. Összeségében drága és nehezen kezelhető masina. Azt gondolom, hogy erre az olaszok is rájöhettek, és ma már nem is gyártják ezt a tipust. Az St 3 valószinüleg nem csak könnyebb, de jobban is motorozható masina. Kár, hogy már "fáradt" a tipus, mert egyébként szivesen vennék egy olyat.

Hibalista

- Kuplung kiemelő csapágy (nem volt nyitott a kuplungház, ezért elkoszolódott).

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 25000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ducati

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

30 év Angelina Jolieval (Kisregény)

Monster 620 ieS - 2003
2013.02.26 22000   4,8

696 Bella :))

Monster 696 + /ABS/ - 2010
2015.07.17 30000   -

A jóságos Szörnyecske

Monster 600 - 1997
2016.01.10 10000   5,0

A legkiválóbb tanuló motor + feeling, feeling, feeling...

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
1999.11.30 12000   4,0

A legvadabb szerető

749 2006 (748) - 2005
2008.08.03 1600   5,0

A szexi olasz kezdőmotor

Monster 620 Dark 2003 (618) - 2004
2009.04.30 2000   4,0

A sárga irigység

749s 2003 (748) - 2003
2009.03.12 9863   -

Az kis olasz szexgép

Monster 620 ie. 2004 (618) - 2004
2009.10.06 19000   -

BIG LOVE (and lóvé)

Monster S4r 2003 (996) - 2005
1999.11.30 24000   3,0

Black Bombazo

821 - 2015
2021.12.19 5000   -

Borgo Panigale gyöngye

1098 2007 (1000) - 2007
2007.10.20 8000   1,0

Borzongás

Monster S4 - 2001
2013.07.29 10000   -

Caffe Racer !!!!4

Multistrada 620 2006 (618) - 2006
2009.03.17 5000   3,0

Das Motorrad

Monster S4 (2003) - 2003
2011.09.21 4000   5,0

Desmó a kanyarvadász

Monster 1000 Dark 2003 (992) - 2000
1999.11.30 6000   4,3
1 | 2 | 3 | 4 | 5