A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Gilera » Runner 200 Vxr 2003 (198)

Runner 200 Vxr 2003 (198) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Első lépések

Szöveges ítélet

Első nap: borzalmas volt. tűzre vele volt a konklúzióm. Mire beértem vele a melóba (20 km) hányingerem lett. (aktívan motorom több éve pálya is). Szóval ilyenem még nem volt, hogy így szálltam le egy motorról. Most van folyamatban ajánlatkérés az ülés átalakítására, mert ez borzalmasan puha, s a deszkán ülök. A combom két oldalt a merevítést érzi, s ez nagyon kényelmetlen.
180 vagyok, de mindkét lábam nem tudom letenni teli talppal, csak lábujjhegyen. :o)) Rövid lenne a lábam!? Szomorú, hogy így tudom meg, aránytalan a testem… :o)

Futómű: hátsó rugó az egyik oldalon teljesen puha volt, a másik oldalon teljesen kemény. Előző tulaj nem vette ezt észre. Amikor még csak nézegettem a motort, akkor szóltam neki, hogy ez nem jó így... Mivel a szerszámmal csak a levegőszűrő levétele után lehet hozzáférni, így csak a vásárlás estéjén sikerült ezt megoldani. Jobb lett, de nekem ez még mindig giga kemény futómű. Pályán nem kell ilyen az tuti. Két személlyel már kellemesebb (utas 50 kiló), de így is visszadobja mindkettőnket egy hupli után, így a hullámvasút effektus garantált. Csak a gyári rugót nem lehet cserélni, komplett futóművet meg emiatt nem vennék… ezt is nyomozom egyelőre.
Első futómű, kellemesen puha, minden huplit jól elnyel. - Z750-es Kawáé ilyen finom. (mondjuk azon is elalszik az ember annyira „kényelmes”. - Semmi baj vele. Arra azt kell mondjam, hogy a félelmem a kis keréktől felesleges volt. Az eleje iszonyatosan stabil, egy és két személlyel is. Visegrád Bp oda vissza simán ment. Nem volt gond a futóművel. Várba felfelé is végig kezelhető, kontrollálható. Lefelé jövet ellenben nem éreztem ezt a stabilitást annyira. (kicsit óvatosabb is lettem)
Dönthetőség még teszt alatt van. Majrécsík még van egy egy centi a két oldalon. :o) idő kérdése, a vezetett km alapján jó lesz ez. Még barátkozunk...

Motor:
Egyedül teljesen kellemes menni vele. Jól gyorsul, s szépen felmegy 80-90-ig. Ott kicsit lassul, de a 100 is könnyedén megvan, utána egyre lomhább a Runner. 2 személlyel nehezen indul meg, de ha meglendült, akkor már könnyedén viszi a 2 emberkét is. A gáz és a reakciói nagyon finomak. Üllői úton Kálvin és Határ út között tökéletesen kezelhető, tempós haladást biztosít 2 személlyel is. Egyedül meg pláne, de tényleg csak a lámpák beállítása a korlátja a lendületnek. Amikor megvan a tempó, s a haladás csak a cél, akkor nagyon kellemes villanymotor hangja van. Ez főleg 60-70 környékén igaz.
Amikor felpörög kicsit zörögnek a görgők (Jóbarátom Vespa gts250 ie-je szintén hasonló hangokat ad) – erre ő azt mondja, hogy Olasz, kicsit zörög, de Örök élet plusz egy nap. Egyelőre nekem ezek fura hangok, soros 4 hengerhez vagyok szokva. Ott vagy a lánc csattog, vagy a szelepek, ilyen zörejek ott nincsenek, ha más zörej van, akkor meg nagy a baj :o))
200 ccm, de bőven elég a városi közlekedésre. Jöhet itt nekem mindenki a 600ccm, meg a 100 Le alatt nincs motor szöveggel.. Ezek a 200-250-es motorok városba, kedvest elvinni, dolgozni, gyereket motoroztatni, iskolába elvinni tökéletesen elegendő. Elég egy 20-30 km-es vonzáskörzetből való bejáráshoz is. S ha az autóúton, vagy a pályán le is előznek, az kb 5 perc (nincs annyi sem) veszteség) azaz 2 lámpa vagy már az első 150 méteres dugó vége… s az emberek be is fogva akik esetleg 150-nel mentek eddig. S így már át is térek a vezethetőségre – kezelhetőségre :o)

Kapcsolók: kis kezem van 42-es lábam. De aki a duda kapcsolóját úgy meg tudja nyomni, hogy nem kell a markolatról félig levennie a kezét, annak minimum 46-os lába kell hogy legyen (ha elfogadjuk persze, hogy a kézméret igenis arányban van a lábmérettel – ökölbeszorított kéz kerülete egyenlő a talp hosszával). Fénykürt és a távolsági kapcsoló jól kezelhető. Nekem az indexkapcsolók is kicsit lent vannak. (lehet állítanom, kellene ezeken? Nem is tudom lehet-e. na majd jól megnézem ezt is. Lehet csak előrébb kellene tekerni kicsit ezeket)
Fékek jó helyen vannak. Jól adagolhatóak, jól fognak. 2 személlyel is hatékonyak.
Láb szélvédelme az íves kialakítás ellenére tökéletes. Ezt direkt teszteltem is, jól eltereli a szelt a lábról. (természetesen a turbulencia miatt jön szél a lábra, de direktben semmi). Ez meglepően jobb, mint amire számítottam.
Tükör, kormány kellemesen széles. Eddig csak egy kamion oldalába akadtam bele :o(( de kezelhető, picit többet kell billegni jobbra balra a sorok között. Tükörben jól látható minden. (nem motoros ruhában tesztelve)
Szóval első nap után, jönnek a kellemes élmények is. Tartósteszt után jelentkezem még :o)

Hibalista

- egyelőre semmi

Ide hordtam szervizbe

egyelőre nem volt szervízben

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (6) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 15700
Megbízhatóság (10) Vezetett km 300
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Gilera

További ítéletek (72 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A dögös imádnivaló

Runner 50 Sp 2006 (49) - 2007
1999.11.30 2000   -

A robogók királya!

Runner 125 Vx 2006 (124) - 2005
2008.01.19 2000   -

A sárga kacsa

Stalker - 2006
2013.10.21 6000   -

A tökéletes városi jármű

Runner 180 Fxr 1997 (180) - 2001
2007.09.26 10000   -

Anyád demizsonnal!!!

RC 125 Top Rally - 1990
2012.05.07 0   -

Az igazi élményrobogó

Runner 50 SP - 2004
2010.10.18 15000   -

Az olasz remekmű

Runner 50 PJ - 0
2010.12.31 1500   4,0

Az én sportos robim

Runner 50 Sp 2006 (49) - 1997
2008.06.16 1800   -

Bajnok

Runner 180 Fxr 1997 (180) - 2001
2007.08.20 2000   -

Csalódás

Nexus 500 - 2009
2010.06.09 1000   -

Cuore sportivo - ekg szükséges

Runner 125 Vx 2006 (124) - 1999
1999.11.30 4000   -

Design és technika

Runner 50PJ - 2008
2011.05.16 2000   -

Drágaság !

Rc 600 1989 (554) - 1991
2008.03.30 1500   -

Elsö a szerviz!!

Nexus 500 2006 (460) - 2004
2009.06.21 0   -

Ez egy jó motor

Runner 200 Vxr 2003 (198) - 2004
2007.11.07 4500   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5