A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Gilera » Stalker 2006 (49)

Stalker 2006 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ez megéri az árát!

Szöveges ítélet

A sok Simson szerelés után elegem lett a motor tologatásból és abból hogy ha útra indultam mindig vittem a hátizsákomban 2-3 gyertyát, gyertyakulcsot, villáskulcsot a karburátorhoz stb.
Mivel olasz autóm van vettem egy olasz robogót. A Stalker re azért esett a választás mert még a régi karburátoros megoldással üzemel, valamint léghűtéses. A közel 10 ezer km alatt nem volt vele gond egyszer sem kellett haza tolni mindíg a saját kerekén hozott haza.
Mások okulására írom a következőt!!!!! Mikor először leállt alattam 2-3 ezer km lehetett benne, nem tudtam mire vélni a dolgot, mérgelődtem és elkezdtem haza tolni mint a simsont.
Aztán pár pár méter után megint indítgattam és beindult. Ekkor figyeltem fel rá hogy ha túlhajszolom a Gilerát akkor vélhetően valami biztonsági rendszer letiltja a motorról a gyújtást és leáll és utána pár percig míg le nem hűl hiába fordítom el a kulcsot gyakorlatilag nincs gyújtás és a visszajelző lámpák sem villannak fel.
Tehát azt tudom javasolni ha megáll valaki alatt ne szidja ne tolja csak várjon 10 max 15 percet és megint fog menni a motor.
Egyébként a motorral meg vagyok elégedve, az első fényszóró izzóját cseréltem eddig.
Csak ajánlani tudom mindenkinek.

Hibalista

- 1 égő

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 9700
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Gilera

További ítéletek (72 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A dögös imádnivaló

Runner 50 Sp 2006 (49) - 2007
1999.11.30 2000   -

A robogók királya!

Runner 125 Vx 2006 (124) - 2005
2008.01.19 2000   -

A sárga kacsa

Stalker - 2006
2013.10.21 6000   -

A tökéletes városi jármű

Runner 180 Fxr 1997 (180) - 2001
2007.09.26 10000   -

Anyád demizsonnal!!!

RC 125 Top Rally - 1990
2012.05.07 0   -

Az igazi élményrobogó

Runner 50 SP - 2004
2010.10.18 15000   -

Az olasz remekmű

Runner 50 PJ - 0
2010.12.31 1500   4,0

Az én sportos robim

Runner 50 Sp 2006 (49) - 1997
2008.06.16 1800   -

Bajnok

Runner 180 Fxr 1997 (180) - 2001
2007.08.20 2000   -

Csalódás

Nexus 500 - 2009
2010.06.09 1000   -

Cuore sportivo - ekg szükséges

Runner 125 Vx 2006 (124) - 1999
1999.11.30 4000   -

Design és technika

Runner 50PJ - 2008
2011.05.16 2000   -

Drágaság !

Rc 600 1989 (554) - 1991
2008.03.30 1500   -

Elsö a szerviz!!

Nexus 500 2006 (460) - 2004
2009.06.21 0   -

Első lépések

Runner 200 Vxr 2003 (198) - 2004
2008.06.26 300   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5