A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Gilera » Rc 600 1989 (554)

Rc 600 1989 (554) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Olasz ribanc

Szöveges ítélet

Most már úgy érzem, van erkölcsi alapom írni róla.
Cserebere útján jutottam hozzá,de célzottan kerestem.
Előtte DR-ek voltak: 650,800. Jó gépek!
De ez egy más világ, kezdem.
Alu lengővilla, alu kormány, Brembo fék, fém csővel elöl-hátul, Marzocchi elöl, gázos Sachs hátul, Denso elektronika és a karbi is japánból jött. Bordás szíjas vezérlés, dupla tengely, négy szelep.
A hátsó gátló gányolva volt, ezt elküldtem Yamaha Fehérékhez. Szépen rendbe tették.
Az első méterek után tetszett,végre van alattam futómű és fék.
Valamint ez az 50 ló is kicsit másként jön mint a Suzukiknál.
Tettem rá egy 3 cm-es kormány kiemelőt, így már állva is jó.
Mániám volt, hogy berúgom, párszor kimostam magamon a ruhát mire rájöttem, hogy hol van az a két centi ahol a dugónak állni a kell a biztos induláshoz. De azóta pöcc. Aztán egyszer csak nem tudtam megmozdítani a berúgót. Szétakadt az automata dekó a kuplung dekli alatt.Mivel szemmel láthatóan nem volt még megbontva a blokk,én sem akartam egy ilyen bagatell hülyeség miatt. Vettem egy hosszú bowdent, egy BMX fékkart és feltettem a kormányra kézinek, zsír.
Aztán egyszer csak nem indított, utolért a másik Achilles-sarka. Az önindító szabadon futójában egy szimering rugóhoz hasonló rugó van, elszakadt. Ehhez a balos deklit, ahhoz pedig a lendkereket is le kell szedni. A lehúzót egy ezresért megcsinálta az ismerős esztergályos (átmérő 38 mm, menet emelkedés 1,5-es, 25-30 mm menet elég), de sokáig úgy jártam, mert a friss olajat sajnáltam le és vissza. Valamint nagggyon maccsó rugdosni. Apropó olaj: 15W-50-et szereti. Nekem már bevált a Shell és a Repsol is.
Beszéljünk az utazásról. Az ülés keskeny, de legalább kemény.
Nem egy Gold Wing az biztos.
A tank kicsi, 12 lityi. De legalább bekapja a hatot, hetet, nyolcat is. Igaz, normálisan öt alatt is lehet tartani. Pakolni sem nagyon lehet rá, persze lehet próbálkozni csomagtartókkal (leginkább monorack-ot ajánlanék) én egy Big tartót tettem rá, de a második úton eltört. Tudomásul kell venni, hogy ez tényleg enduró. A nyolcvanas évekből ered,tehát nem 100 kg (170), de ´89-´90-´91-ben Dakart nyert!!
A világítása jó,hihetetlenül fordulékony és stabil. Ez csak 130 fölött romlik, hiszen irtózatos hasmagassága és rugóútja (valami 300 mm) van.
Városban,szerpentinen verhetetlen. Én nem vagyok profi, csak erdőben, hegyekben csavargok vele. Az ülést már megszoktam. Napi 500-600 km vegyesen nem gond.
Szombaton cserélgettünk a barátaimmal. De alig vártam, hogy a (nagyon kényelmes) Transalpról és XTZ-ről visszaüljek rá.
Most agyalok hátra egy 18-as felnin, arra jobb gumikat lehet kapni.
Maj nem elcsábultam, de végül is egyelőre marad.
Ennyi pénzért más endurót lehetne, de jobbat nem.
Ja, szűrőket autós boltból, mert Fiat Uno és Renault 5 (900-1000.-) jó rá.
Vezérmű szíj kb. 2000.-, szabadonfutó rugó, biztos volt 300.-
Ha érdekel valakit egy jó lábú és szívű (tényleg nagyon megy) enduro ,akkor egy normális példány láttán érdemes megfontolni a vásárlást.
Köszönet a Gilera 4T(no robogó) fórumtopic lakóinak, hogy típusismeret híján, segítettek egy lelkes kezdőnek.


Hibalista

- Hátsó gátló (már így vettem), deko szétakadt, szabadonfutó.

Ide hordtam szervizbe

én,jó,hogy 10-es

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1991
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Gilera

További ítéletek (72 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A dögös imádnivaló

Runner 50 Sp 2006 (49) - 2007
1999.11.30 2000   -

A robogók királya!

Runner 125 Vx 2006 (124) - 2005
2008.01.19 2000   -

A sárga kacsa

Stalker - 2006
2013.10.21 6000   -

A tökéletes városi jármű

Runner 180 Fxr 1997 (180) - 2001
2007.09.26 10000   -

Anyád demizsonnal!!!

RC 125 Top Rally - 1990
2012.05.07 0   -

Az igazi élményrobogó

Runner 50 SP - 2004
2010.10.18 15000   -

Az olasz remekmű

Runner 50 PJ - 0
2010.12.31 1500   4,0

Az én sportos robim

Runner 50 Sp 2006 (49) - 1997
2008.06.16 1800   -

Bajnok

Runner 180 Fxr 1997 (180) - 2001
2007.08.20 2000   -

Csalódás

Nexus 500 - 2009
2010.06.09 1000   -

Cuore sportivo - ekg szükséges

Runner 125 Vx 2006 (124) - 1999
1999.11.30 4000   -

Design és technika

Runner 50PJ - 2008
2011.05.16 2000   -

Drágaság !

Rc 600 1989 (554) - 1991
2008.03.30 1500   -

Elsö a szerviz!!

Nexus 500 2006 (460) - 2004
2009.06.21 0   -

Első lépések

Runner 200 Vxr 2003 (198) - 2004
2008.06.26 300   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5