A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

Cbf 250 2004 (249) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A 250-es Csibe

Szöveges ítélet

Harmadik motorként van jelenleg a családban, eleinte munkába járásra használtam, napi 100 km ingázás, a fővároson keresztül. Jelenleg - kevés kivételtől eltekintve - csak városon belüli rohangálásra alkalmazom. Valóban nem ez a típus a Honda zászlóshajója, sok helyen látszik a költségmegtakarításra való törekvés és a Hondától nem megszokott minőségű műszaki megoldások. Az 1 hengeres kis (kapálógép) blokkjától csodát nem kell várni, 20 LE-s, kényelmes utazó sebessége 80-90 km/h, persze megy többet is, de ahhoz már kicsit többet kell nyüstölni. A váltója véleményem szerint lehetne egy kicsit hosszabb áttételű, itt főleg az 5. és 6. fokozatra gondolok. 100 km/h-nál már picivel 7000-nél is többet foroga főtengely, közben GPS szerint 92-vel hasítasz. Sajnos lánckerékből sincs rá nagy választék, így azon a vonalon se lehet módosítani a gyárihoz képest. Az első teleszkópokat puhának találtam, így a gyári 10W-s helyett 15W-s villaolajat kaptak (már második alkalommal), így nem bólint akkorát fékezéskor és kigyorsításkor sem. Kanyarokban stabil a motor, könnyen lehet döntögetni, meglepetést is lehet vele okozni a kanyarban nagyobb motorral szenvedő "egyeneshuszárkodóknak".
A fékek szerintem megfelelően vannak méretezve, előre kell egy normális minőségű organikus betét és le van tudva évekre. Negatívumnak szokták megemlíteni a hátsó dobféket, megfelelő karbantartás és beállítás esetén remekül lassítja a hátsót, ha komolyabban rálépsz a pedálra, akkor meg úgyis blokkol.
Gumiból érdemes rá minőségibb darabokat választani, gyakran úgysem kell cserélni, előbb fog elöregedni a gumi, mint elkopni.
A levegő-olajos technológiából adódóan olajfogyasztással számolni kell. Mivel kis köbcentis, forgatni kell és ha forgatod, fogyni is fog az olaj, 1000 km-enként 2-3 decit el lehet könyvelni.
Üzemanyag fogyasztás: 80 km/h körül városon kívül 2,6-2,8 liter, vegyes használat során a 3-3,2 liter jellemző rá.
Összességében elmondható, hogy bár nem lehet olyan olcsón hozzájutni, kezdő motornak, városban és elővárosban rohangálós járműnek hibátlan, a fenntartási költségek minimálisak.

Hibalista

- Vezetékkötegből 1-1 vezeték megtört, a hibás rész kicserélve, ez a hiba már kétszer is jelentkezett.
- Teleszkópszár alsó gyűrűit cseréltem, mert már sérült volt rajta a grafitos réteg.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 26000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 31000
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69