A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

GL 1000 Goldwing 

Az ítélet értékelése
4,4(5 db)

A Csatahajó

Szöveges ítélet

Új beosztás miatt azonnal kellett még egy jármű a családba, és gondoltam akkor legyen motor. Később akartam, szerettem volna spórolni egy Triumphra, de nem lehetett várni. Feltúrtam a helyi (UK) hirdetési oldalakat és ahogy megláttam csak az ugrott be, hogy KELL. Mindig is a veterán motorok vonzottak, otthon Pannoniáztam pár évet, úgyhogy nem ijedtem meg attól, hogy esetleg szerelnem kell majd.
A vásárlás előtt alaposan kiműveltem magam, így maga a vásárlás elég soká tartott. Amíg vizsgálódtam egy idő után a tulaj megunta és visszament a házba, hogy menjek be ha végeztem :) Végül úgy tűnt jól egyben van csak a gumik voltak nagyon öregek és a vezérműszíj már két és félszer túlfutotta a csereperiódust (évben). De ezen felül nagyon jó volt, úgyhogy kis aklu után el is hoztam 500.000 forintnak megfelelő helyi egységért.

Gyorsan lecseréltem a gumikat (belsős gumik még!!!), a szíjakat, olaj, szűrők, gyertyák és szárnyal is a vas.
Motorozni vele nagyon jó. Ugyan hatalmas és jó nehéz is (300kg) de az alacsony súlypontja miatt nagyon jól beleül a fordulóba. Csak nagy körön. A városi manőverezésnél nagyon le kell dönteni. Egy körforgalomból kijönni sokszor veszélyes, két személlyel rendszeresen ledöntöm kipufogóig. De ez lehet a kilágyult futómű miatt is (könnyezik is az egyik telószár már tervezem a szimering+telóolaj cserét). Szerencsére megvannak a gyári díszlemezek így nem a könyök kopik, azoknak meg már mindegy.
Sajnos az európai verziók nem kapták meg a 78-ban módosított karbikat amitől nyomatékosabb lett alul, így kell pörgetni. 3000 felett jön meg nagyon az ereje. Az alatt sem gyenge, de egy 300 kilós motornak a 80 lóerő ma már elég kevésnek számítana, kell a fordulat neki. De nem panaszkodom, ez a motor nem gyorsasági. Próbálkoztak vele mert amikor megjelent '75-ben ez volt a világ legerősebb szériamotorja de a Goldwinggel versenyzésnek sok csúnya baleset lett a vége.
Messzire menni viszont isteni. A nyereg pompás, ugyan az enyém az évek alatt már ki lett ülve, de még mindig nagyon kényelmes. Minden nagyon el van találva, a kormány magassága (ami az angol modelleken más mint a többin) a lábtartók mind olyan amire azt mondom nekem pont tökéletes. A boxer hengerek miatt viszont szokni kell kicsit a váltókezelést. Egy barátom lerobbant az SV-jével és odaadtam neki a nagyvasat pár napra... két nap után úgy hívott fel, hogy "ez a világ legjobb motorja". Ha ez nincs is így mindenképp nagyon nagy élvezet vele bármerre menni.

Az egyetlen aggodalmam az alkatrészellátás volt, de mint kiderült ez egy igen népszerű modell volt itt, így minden beszerezhető. De ha más nem ott az ebay. És az árak sincsenek elszállva. Az egyetlen amit sehol nem találok, az az eredetivel megegyező után gyártott kipufogó. De azt amúgy sem most vennék rá.
A szerelés amúgy nem könnyű mert a szelephézag, gyújtás és a gyertya az összes amihez nem kell megbontani a motort. Már a vezérműszíjak cseréjéhez is le kell bontani a hűtőt. Ami ezen túl van ahhoz meg kiszedni a blokkot. De remélem arra nem tervezetten nem kerül sor.

Összességében olcsón jutottam egy nagyon szép, kényelmes és ma már ritka csatahajóhoz. Hogy mennyire lesz megbízható majd kiderül.

Ígérem frissítem a posztot amint lesz említésre méltó hiba.

Hibalista

- Még nem volt semmi hibája

Ide hordtam szervizbe

Magam szerelem

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1979
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 83000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? TLF Következő motorja? Thruxton vagy Bonneville
Ennyire szerette (0) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69