A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cb-1 1989 (399)

Cb-1 1989 (399) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A csodálatos "Nagy Disznó".....

Szöveges ítélet

Előző motorom egy négyszázas Suzuki Katana volt. Miután eladtam elindultam nagyobb motort vásárolni. Amikor bementem a használtmotor "szalonba" úgy nyolcvan darab motor közül - annak ellenére, hogy nem volt típus kikötve - rögtön kiszúrtam az ezüstösen csillogó hatalmas "disznót".
Szerelem első látásra ez az volt. Hiába nézegettem a többi, csak ehhez kanyarodtam vissza mindig. Japán belpiacos gép volt, de gyönyörűen rendbehozva, újszerű állapotban. Megvettem azonnal. Nem bántam meg. Nagyszerű gép. A maga 98 lóerejével és hatalmas nyomatékával nagyszerű vezetési élményt nyújt. Ugynakkor súlyos egyéniség. Észnél kell lenni vele. A futómű nagyon kezes és a fékeket is csak simogatni kell és már harapnak is. Legalábbis az elsők a hátsókat kissé gyengének találtam. A fogyasztása elfogadható 5,5-6,3 körül mozog kéztől függően. A világítása renkívül hatékony. Igaz, hogy a felnik a mai felnik zömétől eltérően nem 17 hanem 18"-os, és ezért behatárolt a választható gumiok fajtája, de lehet rá jó gumit találni. Nekem nem volt problémám vele. Nagyon kevés van az orzságban ebből a típusből, de aki talál egy jó állapotú használtat bátran vegye meg, nem fog csalódni.

Hibalista

- Semmi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1994
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 15000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69