A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

CBR929RR 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A darázs

Szöveges ítélet

2005 év végén már nagyon hiányzott a Bandit. Ha a nyáron nem mentem volna 2000 Km-t egy tesztmotorral, talán eddig sem húztam volna. Azt tudtam nem akarom úgy lezárni a motoros pályafutásom, hogy nincs egy saját ezres sportmotorom.
A 954-esek voltak kiszemelve, de vagy leharcoltak voltak, vagy drágák. Ez a sárga egy gyöngyszem volt. Karcmentes idomzattal, Akrapovic kipufogóval, kevés kilométerrel. messze ár alatt. Egy bibi volt csak, nem titkolták, pályamotor volt, adnak hozzá 2 idomszettet, WP rugós tagot, nagy hűtőt, szivócsonkokat és még ezer apróságot, pl agyament kiosztású lánckerekeket, forditott váltót stb....
Karácsonyra került haza. A blokkja nem kicsit volt megpiszkálva. Sajnos üzemórásat csináltak belőle, de nem kaptam használati útmutatót. A második szezonra könyökölt ki a hajtókar. Bontóból hoztam hozzá másik blokkot, azzal megy a mai napig. (az új gazdája néha bejelentkezik, milyen fékbetét volt benne, mert olyat szeretne, ilyenek)
A tuning,nem csak a blokkra terjedt ki, minden , de tényleg minden súlyfelesleg kidobálva (azokat is megkaptam) Egyszer vizsgára visszatettem mindent, de fülre hangos volt egy zárt teremben. A következő vizsgára az Akrával mentem :)
A CBR929RR az egyik legkönnyebb Fireblade. A komplett titán kipufogó, önmagában vagy 8-10 kg-ot jelentett, de ebből az exup szelep, motorral, bowdenekkel, a beáramló levegőnél a szabályozás, mágneskapcsolóval ki volt dobva. A kartelgáz visszavezetés is érdekes volt. A lényeg rátoltuk a mérlegre 162kg (igaz eléggé kongot a tank)
Könnyű volt, így az a száznegyven-százötven lóerő (én nem mérettem) teljesen elégnek bizonyult.
Jártunk többször Szlovákoknál, Ausztriában, megjártam vele több ringet. Egyhuzamban 1000 km volt a legtöbb, ki lehetett bírni.
De mint minden nagy vas, ez is zabálta a gumikat, az olajat, a szűrőket, a benzint. 7.5 -et írtam fogyasztásra. Persze le lehetett vinni kevesebbre is, de volt, hogy egy tank (18 liter) nem volt elég 100km-re a ringen. Bejött a teljesítményadó is, eladtam.
Egy rövid videó róla:
http://www.youtube.com/watch?v=Uk8knMMlKoQ

Hibalista

- A pályán kicsit túlvállaltam, ezért csúszott kettőt az Euroringen. Nagy része megoldódott bontóból. A generátor csatlakozója típushiba, elektronikával foglalkozom megoldottam. Talán az egykerekezések miatt cseréltem telószimeringet. (ennyit megért :) )
- A plexi is típushibás, megolvasztotta a műszerfalat. Kapott fekete plexit, a műszerfal meg kék világítást :)

Ide hordtam szervizbe

Ezt a motoromat már nem bíztam senkire, nagyon patent volt amikor elkelt.
Persze az igazsághoz hozzátartozik, van egy elég jól felszerelt műhely, és a cimborám (954) autó mérnők. Ja a fényezést szakemberre bíztam,a zakó után.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Nem írom le a nevét, lehet csak rossz napja volt. Elkezdett kopogni, irány a szerelő. Azt mondta valami vackot tankoltam, húzassam meg. Így tettem. A hajtókar kikönyökölt. Nem ő a hibás, de vakbélre sem hashajtót adunk :)

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 18000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? GSF1200s fejidomos, olajos Bandíit Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69