A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cbf 600 S 2004 (599)

Cbf 600 S 2004 (599) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A drágaságom!

Szöveges ítélet

Szóval!
Hosszas keresgélés után találtam meg, először Bandit-ot akartam venni, de néztem én mindent, aminek csak két kereke volt és belefért a keretbe.. Aztán ráültem mindkettőre, és már nem is volt kérdés. Győzött a minőség és kidolgozottság. No meg szerintem szép is, bár a bandit sem csúnya. Bár az új ezzel az egérmozival, hát.......
A teljesítménye tényleg nem egy rakéta, ahogy itt többen is leírták már, de ha nem akarsz gyorsulási bajnok lenni, akkor tökéletes. Még két személlyel is. A futóműt nem szeretném minősíteni, mert nem értek hozzá, a lényeg, hogy én biztonságban érzem magam rajta, és még egyszer sem koppant le. (Se így, se úgy!)
Sokat járok Ausztriába (naná hogy az utak minősége meg milyensége miatt!) túrázni, nem egyszer mentem már 400 Km-t is utassal, de még mindig mi voltunk a legfittebbek a csapatból mikor leszálltunk. Kaptam a szalonba hozzá egy 45L-es dobozt, kaptam tesómtól egy tanktáskát, így elég sok cuccot el tudok pakolni.
Összességében nagyon jó választás volt, párom is imádja. Egyenlőre nem tervezem a cseréjét, még koránt sem tudok annyit mint a ő.(Mármint a motor) Ha előbb utóbb mégis, akkor az 1000 lesz a cél, mert szeretnék négytávolságú túrákra elmenni a "benzintyúk"-kal együtt.

Update 10 év és 34ekm után
Továbbra sincs semmi hiba csak az én szerencsétlenségem miatt egy lámpa javítás, mert eltörtem az izzó rögzítését. Mivel a gyári csere csak kompletten lehetséges, így magam orvosoltam a hibát. Na és persze bekerültem az "eddig még nem esett" motorosok közül a "már legalább egyszer esettek" közé. Ezt álló helyzetben sikerült elkövetni. Szerencsére a bukócső és a doboztartó felfogott mindent, így csak egy fék kar bánta, de még a fényezés sem sérült meg.
A motort nem, de a benzintyúkot lecseréltem. A mostani nem akar felülni, így egyedül élvezem minden kilométerét. Sok túrát megjártam már, szinte csak erre használom. Magyarország, Svájc, Ausztria, Olaszország, Szlovákia, Szlovénia, Horvátország. Terveztem a nagyobbra cserét, de nincs értelme. Új kora óta nálam, ismerem, megbízható, és egy személynek elegendő a teljesítménye. Ja és persze még mindig nagyon tetszik és szeretem.
Kapott egy bukócsövet, GPS tartót, szivargyújtó csatlakozót, így még komfortosabb. A kötelező cseréket és karbantartásokat pedig szigorúan elvégzem vagy végeztetem rajta.
Remélem a következő néhány év is ilyen hibátlanul múlik majd.
Továbbra is csak ajánlani tudom bárkinek!

Hibalista

- Közel 10 év után az én hibámból a fényszóró izzójának tartóját eltörtem egy rossz ( most kellett először) izzócsere alkalmával. Házilag orvosoltam, mert a gyári csak komplett lámpával együtt cserélhető kb 100eFt-ért.
- Kopók rendszeresen cserélve. Olaj, teleszkóp olaj, fékolaj, betétek, láncszett, gumik,...stb. Ezeken kívül semmi.
- Kötelező átvizsgálások beállítások elvégeztetve. Szelepek,..stb.
- Összességében SEMMI csak hajtani kellet, cserélni a kopókat és betartani a periódusokat. Rettentő megbízható.

Ide hordtam szervizbe

Honda Salamon Sopron. Jók, megbízhatóak voltak, de a garancia után a költségek miatt egy magán szerelőhöz mentem. Ugyanúgy mindent elvégez, és nem kerül annyiba. Szervizkönyvemet vezeti.(korábban Honda márkaszervizben dolgozott)

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Magán szerelő, jó és megbízható, rugalmas, segítőkész.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 34000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja? Még nem tudom. Majd az élet hozza.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69