A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

NT 400 BROS 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A gyermekem. :)

Szöveges ítélet

Mikor megvettem a kicsikét (460.000 Ft) egy évig állt nálam mert még nem volt jogsim. :) Aztán 2009 júliusában Kezdtem hajtani legálisan. Volt ebben minden. 450km-es túra volt a leghosszabb de általában legalább 200. 175 cm-es magasságomhoz tökéletes túrázni de városban vissza kell feszíteni a lábamat, hogy a féken legyen a talpam. Mikor kiérek leteszem a lábfejemet a fék mellé és következő megálló: a világ vége után két lépéssel. :) Az ülés vezetőnek még hosszú távra is kényelmes, utasnak óránként farpofa panaszok miatt adjunk pihenőt.:)
A sportos üléspozíció nem terheli sem a csuklót sem a derekat.
A túrák során ha 2 személlyel tartom a 100-at akkor nem megy 4l fölé a fogyasztás. Ha egyedül vagyok akkor ez 120-as tempónál érvényes.Az olajat abszolút nem eszi.
A 37Le és 36Nm mindenre elég. Nem pörög fel gyorsan de pár másodperc alatt 140-en találom magam. A Vége 180 gyárilag. Hallottam ennél kevesebbet is és többet is 5Km/h eltéréssel.
Az igazi terepe a kanyar. A kis szemétláda ott hozza ki az emberből az állatot. Egyenesen száguldani nem érdemes vele mert szerintem nem érzi jól magát a blokk. De a kanyarban nincsen párja.
Magam részéről mindig arról álmodtam, hogy a motorozás egy olyan érzés amit semmi más nem közelít meg ha jó vas van alattad. Vezettem már Kawasaki Z750-et, Xanthust, Mz-t, Cagiva Elephantot, 50-es motorokat dögivel,de ez a motor adta meg egyedül azt az érzést, hogy valóban motorozok.
2009 Júliustól 2010 májusáig használtam télen is folyamatosan. Munkába jártam, túráztam vele és egyszer sem volt semmi baj vele. Nagyon strapabíró a konstrukció: Télen a jégen csúsztam el vele, hála istennek arra az oldalra már az előző tulaj is perecelt egy nagyot, szóval sok kárt nem tettem benne. :) Aztán most májusban a kopott első gumi és egy vízátfolyás egy kanyarban elintézte, hogy ne legyen meg a 20000 km egy év alatt. Kisodródtam és nekimentem a kanyar szélén a kilóméterkőnek. Pont telibe. Itt jönne az a szöveg, hogy "a vas totálkár és inkább eladtam" de nem a BROS-nál!!!! Első felni 3 részre szakadt. A villák 3 cm-t hátra hajlottak, a kipufogódob tartókonzolja eltörött amikor 30 m-t bukfencezett. Ja és letört a bal indexem. Ebben a gépben még tényleg van anyag. Az értékelés írásakor az én sípcsontom még gipszben van de a gép már készen vár rám. :)
Alkatrészt viszonylag könnyű szerezni hozzá és nem drága.
Ezek után , kinek is tudom ajánlani ezt a vasat?... Bárkinek.
Kezdő motornak mert nem büntet és nagyon könnyen kezelhető. Hölgyeknek, lányoknak mert alacsony és könnyű. Kanyarvadászoknak mert izgalmas. A technikai finomságok kedvelőinek mert félkarú alumínium lengővillája van, valamint alumínium váza ami akkoriban még nem volt olyan elterjedt dolog.
A túrázni vágyóknak mert soha nem hagyja cserben őket.
Kinek nem ajánlom? Azoknak akik a sebesség és a teljesítmény megszállottjai, mert az nincs.:)

Hátrányai: Visszafogott teljesítmény (de az autóknak azért nem sűrűn van esélyük). Gyenge hátsó rugós tag (két személynek csak akkor megfelelő ha az összsúlyuk 100-120 kg). Kényelmetlen hátsó ülés (az első is csak fanatikusoknak jó több száz kilométeren át de ha van megálló beiktatva akkor gond egy szál se). Nincsen benzinóra (tehát a kilométer számláló fontos, de mivel a fogyasztását nem lehet kihozni a sodrából nekem nem volt vele bajom).

Előnyei: ELPUSZTÍTHATATLAN!!!! konstrukció,könnyen szerelhető (nem sokal bonyolultabb mint egy MZ) megbízható blokk, kis fogyasztás, talán az egyik legkezesebb motor amit láttam az életben, városban is és túrára is használható, és végül de nem utolsó sorban V2-es HONDA!

Remélem, hogy átfogó képet tudtam festeni a szépségről. Ha valami kimaradt az nem az elfogultság miatt van hanem mert olyan apróság ami hirtelen nem jutott eszembe. :) Egyébként imádom ezt a motort és nem válok meg tőle amíg csak működik, az előző tulaja is megkönnyezte. Ha normálisan szeretnél közlekedni egy fickós kis segítőtárssal egész életeden át akkor őt neked csinálták.

A képek sorban: 1. A garázssoron mikor még nem vezethettem csak sunyiban néha. 2. Mátrai túra (Suzuki GN 125, MZ ETZ 251, Suzuki V Strom, Honda NT 400) 3. Szerviz előtti pucolás.

Hibalista

- Mikor elvittem szervizbe már három éve állt a vas (2 a kereskedőnél, 1 nálam) - Lánc+fogaskerék, olaj+szűrő, teleszkóp szimering+olaj, hardligumik , új hátsókerék csapágyak és pár apróság. kb 60.000 forint volt ami nem volt drága. Valamint valami barbár szétverte a hátsó excenteres fogaskerék fogait, ami a láncot feszíti. (gondolom nem volt célszerszáma) Az lett volna még 58.000 de felajánlották hogy megcsináltatják, és úgy is lett. Levágták róla a rossz fogakat tartó peremet és egy újat csináltak rá. Tökéletesen működik.:)

Ide hordtam szervizbe

Szolnoki Honda márkakereskedés és szerviz. Nagy Gábor. (örök hálám) Hozzá kell tenni, hogy óckodtam a márkaszerviztől de nagyot kellett csalódnom kellemes irányba. Ennél jobban és olcsóbban nem tudtam volna megjavíttattni a kicsikémet. Nem is beszélve arról hogy mindenről blokkot mutattak és az összes régi alkatrészt megkaptam. Tehát le a kalappal. Sajnos ez a szerviz megszűnt és ha jól tudom Gábor most Cegléden dolgozik (és imádja a BROS-okat)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1989
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 32000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja? NT 650 Hawk
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69