A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cb 750 F 1991 (747)

Cb 750 F 1991 (747) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A japán Sas

Szöveges ítélet

Olasz papíros volt a motort mikor vettem 2011-ben. Első nagymotorom, egyből beleszerettem. Persze sima piros volt (nem túl fiús), meg horpadt volt a tankja, és a blokkja csörgött (generátrláncfeszítő rossz volt). Viszont így is olcsónak tűnt, azóta még 2,5x ráfizettem a vételárat, de nem bántam meg :) Sokminden nem lett volna kötelező, de én nagyon törődöm vele. Le is fényeztettem olyanra amire szerettem volna, így aki most látja, meglepődik, hogy 23 éves a motor. kb 45e km-rel vettem (persze ki tudja hogy mennyi volt tényleg benne), és azóta majdnem annyit mentem én is vele, elég sok mindenen átalakult a motor eközben. A 100 ezret még bele szeretném tenni, aztán lehet keresek erősebb motort, de ez a kis "csöppség" akkor is a szívemhez nőtt. Nem annyira nagyon erős már, mint a kezdetekben éreztem, mikor ketten megyünk hegynek felfelé, vissza kell váltogatni. Megjártuk vele az országon belül kb mindent többször, voltunk tavaly egy Erdélyi körúton ezzel az egy motorral, összesen 2500 km-t tettünk meg 10 nap alatt, és soha semmi nagyobb gondja nem volt. Volt hogy lemerült az akksi, meg olyanok amik abból adódtak hogy nem figyeltem valamire. Pl akksiból nyáron kipárolgott a folyadék, és majdnemhogy nem is volt benne...
De egy gyönyörű, nagyon kényelmes (ülést én csináltattam neki), igazi túramotor lett belőle, amit azért a klasszikusokat kedvelők mindig megnéznek. Nyáron rendszeresen tisztogattam, polirpasztával, krómpasztával hogy szép legyen, kb havonta egyszer. Egyébként is elég ritka ez a típus az országban, hát még ilyen festéssel. Mondjuk nem valami eredeti festést találtam ki, hanem egy 2001-es japán verzió néz így ki, viszont neten sem sokat látni belőlük :)
Nem annyira erőgép, de azért tud menni 190 körülig, és egész jól gyorsul. Viszont cserébe megkéri a benzinadagját :) Volt már 7 liter feletti fogyasztásom is, de ha túrázik az ember 80-120 között megy konstans, akkor 5 l körül kijön belőle. A rekord 4,8 liter volt eddig.

Hibalista

- generátorlánc feszítő és telószimering, tank horpadt volt, ülés szakadt (ezekkel együtt vettem) - ár kb 150e ft
- olajleeresztő csavar menete kijött - ár kb 15e ft
- nem gyári kipuff volt rajta, hanem Marving, az egy idő után elkezdett kilukadozni a leömlőknél, így azt is cseréltem egy gyári bontottra - ár kb 40e
- többi kopóalkatrészek voltak: láncszett, fékbetétek, kormánycsapágy, kerékcsapágyak, gumik, gyertyák, ilyenek... Egyszer az önindító szénkeféi elfogytak, abból vettem gyári panelt és kicseréltem magamnak.
-

Ide hordtam szervizbe

Ismerősnél vételkor a nagyobb dolgokat megcsináltattam, amihez a blokkot is kellett bontani. Ő nagyon jó volt.
Suri Gödöllőn - csak láncot meg gumit cseréltem, de baromigyors és jó volt
Kék Holdban is volt gumicserén, az is jó volt

Idővel szinte mindent amihez nem kell blokkbontás, már én csinálom.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1992
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 45536
Megbízhatóság (8) Vezetett km 42000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás l
Előző motorja? S50 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69