A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

VTR250 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kedvencem

Szöveges ítélet

Fenti osztályozásból látszik, hogy én szeretem a motort. Annyit tud, amennyit egy ilyen köbcentis 4T motornak tudnia kell. 120-130 körül tudja tartani az utazó sebességet, akár utassal is, de szerintem 100-110 között jobban érzi magát. Egyedül nagyon kényelmes, 500 km-es túrákat simán bírok rajta, bár magas embereknek hegyes szögben van a térde. Én bírom, öregeknek azért nem ajánlom :)
Két személlyel is lehet vele túrázni, bár 100 km után érdemes kicsit megállni pihenni. Azért ez nem túra motor, Honda szerint city bike. Ettől függetlenül egyedül a világ végére is elmennék vele.

Futóműve vállalható, bár utassal össze tudom koppantani a hátsó lengőt egy komolyabb úthibán. Kategóriájának megfelel, állítási lehetőség nincs.
Irányítani gondolattal lehet, annyira könnyű kis gép. Rágondolsz a kanyarra és már be is vetted. Fékei jól fognak, esőben is jól adagolhatóak. Elég fényt ad az éjszakai, városon kívüli közlekedéshez is.

Fogyasztása álom, városban 3,2 körül eszik.

Külseje nagyon tetszik, szép a térhálós váza.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Honda Karasna - korrekt szerviz, reális áron. Negatív: koszosan kaptam vissza a tiszta motort, ráadásul két napig tartott az 1000-es móka, mert első nap nem tudták beállítani a szelephézagot, mert egy spéci szerszám hiányzott.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Honda Dream - korrekt szerviz, reális áron.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2009
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? CG125 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69