A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

Goldwing GL 1500 SE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kétkerekű busz

Szöveges ítélet

A gépet egy konkrét európai túrára vettem mert azt olvastam hogy ez a legkényelmesebb és legmegbízhatóbb túra motor a világon és az eső sem esik rajta -ez mind igaz abszolút alá tudom támasztani mert nekem is ez a tapasztalatom most már 18000km megtétele után.A túrára úgy indultam el "ha bedöglik majd ott hagyom az út szélén majd haza hozom trélerrel"-nos nem hogy ne akart bedögleni de a féket a gumit (18000után még mindig 70%osak!!!) a gyári METZELER amit kifejezetten erre a típusra fejlesztettek -a vizet és az olajat sem eszi ilyen nagy túrán csak a
benzint azt viszont nagyon hogyha gyorsan megy vele az ember 100 ig-6l 120nál-7.5l 130-180ig 8-10.5l!! szóval nem sport motor de nem is annak vettem
6 henger olyan kulturált hogy alapjáraton kiengedett kuplunggal a rángatás jelét sem mutatja a tanpályán csak kormányozni kell és végig lehet menni 6km/hval az egészen normál tempónál gyerekjáték vele menni és végsebességnél sem mutat semmit a futómű olyan mintha légpárnáson suhannánk
Városi közlekedésnél vigyázni kell mert nagyon halk a motor így senki sem fogja hallani hogy közeledünk
A visszapillantó úgy van elhelyezve hogy a személy autók tükre felett 3centire a kis teherautók tükre alatt 3centire megy el így ha ezt tudjuk simán be lehet rontani a sorok közé nem lesz gond de nekem egy jó hónap kellett mire rájöttem
kényelem = két kerekű Neoplan BUSZ a fújható légrugóknak köszönhetően az utasom többször elaludt a hosszú autópályás szakaszokon oda kellett szíjazni a grillrácshoz!Ez az egy olyan gépem volt amin 110km/h nál simán lehet beszélgetni nem kell hozzá kommunikációs szet! Most hogy már hidegebb van még mindig elég a farmer mert a fűtést a lábamra irányítom olyan mint a kocsiban télen mentem vele -15fokban Bécsbe semmi különös fázás nem volt rajta
Súlya van megszokást igényel de ha ráérzünk nagyon meg lehet lepni vele bárkit akár a Mátrában is nagyon mélyre dönthető mert a súlypont húzott kanyarban csak 6CM!!!re van az aszfalttól egyenesben meg 20CM-re
nincs benne ABS ennek ellenére sosem csúsztam meg vele még esőben sem valószínű a nagy súly miatt
jópofa hogy büntetlenül lepadlózhatjuk a hátsó féket mert együtt foja az egyik első tárcsát is nem fog blokkolni soha a segge
pakolni lehet bele a rekordom 5 rekesz sör rekesszel együtt!!! úgy hogy az összes dobozt be lehetett csukni
itt van egy-két dolog amire csak később jövünk rá mekkora ötlet :kéken világító markolat indexek és kapcsolók -nyitható szellőzés és fűtés -kellő sebességnél nem esik be az eső -a visszapillantó tükrök elhelyezése-nemóriás tempómat- fújható rugózás- ködlámpa- központi záras csomagtartó- 5 fajta üléspozíció -titkos zsebek(csak goldwingesek tudják)
szóval ez a motor csak hosszútávon mutatja meg magát mennyire praktikus de akkor "sajnos" már nagyon beleszerettünk ezért sincs olyan sok belőle eladó vagy ha mégis akkor az nem olcsó ha rendben is van
nem drága a szervize igazából nem romlik el rajta semmi csak idővel elöregszik (20év) akkor cserélendő rajta ez az de a blokk és váltó... van egy spanyol márkatárs akinek az 1988as GLjében 1090000KM-nem elírás egymillio-kilencven ezer van mind Ö tette bele nos így könnyű mert neki van ideje motorozni!

Hibalista

- KIpukkadt a hátsó gumi elszakadt a KM/H spirálja

Ide hordtam szervizbe

Solymár Goldwing Centrum

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1993
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 130000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Yamaha MT-01 STAGE ll PC Következő motorja? HONDA VFR1200
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69