A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » FES125 S-Wing (124 cm3)

FES125 S-Wing (124 cm3)  

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

A kis morgós :)

Szöveges ítélet

Egy kényelmes és megbízható robogót szerettek volna igazi nagymotoros kinézettel. Megtaláltam, miután a hasonló Burgman nem nyerte meg ennyire a tetszésem. A motorra ülve igazi nagyvasnak tűnik, egyfajta luxus érzettel párosítva, pedig a legkisebb Wing családban. A szépen húzó mocija még járatós (nem is engedem 6 ezer fölé a fordulatot), de a fogyasztása az óra szerint 2.7 l/100km, ami nagyon biztató egy nyers motorral. Csomagtartója óriási, ha egy másik robogóéval hasonlítjuk össze. Az ülés felnyitására bekapcsolódó lámpa a 12V-os csatlakozó aljzattal igazán komfortos. Mivel 180cm a magasságom így a 69cm-es plexi fölött úgy motorosan látom az utat, de e miatt egyfajta zavaró turbulencia keletkezik a sisak körül egyfajta zavaró duhogással. Egy próbaképpen kölcsönkért 15 cm-es csiptetős (kulcsos) magasítóval megszűnt ez a zavaró jelenség, de akkor az utat is csak "szélvédőn" keresztül láthatjuk. Én egy mocissárkányhoz használt Akira Tenno zajvédős sisakkal ugyan sikeresen orvosoltam ezt a jelenséget, de lehet majd kicserélem a szélvédőtt 89cm-es nagyobbra, ami előreláthatóan 32 ezerbe fog fájni. Az ABS-t még nem mertem kipróbálni laza talajon ami biztosan működik, de azok a fránya régi beidegződések :) Hangja olyan igazi nagymotorosan morgós, ugyanakkor kellemes csendes.

2014.08.

Immáron 5 ezer kilométerrel a hátam mögött és két kötelező szervíz tapasztalattal lettem gazdagabb. Maga a motor beváltotta a hozzá fűzött reményemet, bár így utólag már azt is nézném egy robogónál, hogy a szelephézag állítása miatt ne kelljen szétbontani a fél motort. Ti. igen költséges emiatt a munkadíj és a burkolat állandó feszítgetésével a helyére illesztések miatt félő, hogy előbb-utóbb el fognak törni a rögzítő fülek. Maga a moci tökéletesen üzemel és a fogyasztása sem megy 2.8 liter fölé 100 kilométerenként. A bevásárlásokhoz már alig használom az autót, hála a hatalmas csomagtérnek. A plexit sem cseréltem le, mert füldugóval megoldottam a hosszabb úton idegesítő turbulencia okozta duhogást. A szervíztapasztalatom viszont lesújtó! Az első 1000 km-esnél még nem történt semmi érdemleges. Lecserélték az olajat, ellenőrizték a szelephézagokat (na az emiatti motorlehülés és szétbontás-összerakás miatt kellett órákig várakozni a valójában kb.félórás munkára. A munkadíj+felutazás Fótra kb.20 ezerbe került alkalmanként, plusz egy napomba. Ezzel nincs is semmi gond, belekalkuláltam. A motor ugyanúgy mint előtte, változatlanul szuperul üzemelt. Viszont a 4000 ezres szervíz után hazafelé ha megálltam egy lámpánál, azonnal kezdett felkúszni a hőfokjelző műszer (addig nem!). Hazaérve első dolgom volt ellenőrizni az olajszintet (kb.rá egy órára), hiszen máshoz állítólag nem nyúltak a szelephézagot kivéve. Na ekkor ért az első meglepi. Bőven a szint fölött volt az olaj. Második meglepi akkor történt, amikor egy fecskendővel leszívattam a kb.1.5 deci töbletet, mert egy igen sötét fekete szinű valami jött ki belőle. Tapasztalt szomszédom is látva a "cuccot" csak annyit mondott, rátöltöttek. Köt szervíz ide vagy oda, leengedtem a valóban láthatóan használt olajat, majd feltöltöttem friss a mocihoz való olajjal. 9dl ment bele és 1000 km után is patyolat tiszta az ég tudja miért :) Másnap törülgetés közben vettem észre, hogy lóg a jobb oldali kaszni az ülés alatt. Középső fedél le, majd azonnal előtűnt a rögzítő csavar hiánya! Találtamm is egy hasonló menetű, de más fejű csavart (a műanyagburkolat úgy is takarja), majd visszatéve egy kicsit még nézelődve észrevettem, hogy a hűtő vízcsövét sem tették vissza a tartókengyelbe. Csak úgy lógott a semmibe, igaz takarva a burkolat miatt. Ja még ott a burkolat visszaszerelése (feszítgetése) közben az ülés melletti visszahúzó rúgót is kinyújtották. Csípőfogóval rövidebbre nyesve és szemet hajlítva sikerült visszarakni, bár mondták, hogy a következő szervízkor majd kicserélik újra. Ezek után mit is mondhatnék. Hát kiben bízzon meg az ember, ha nem a szakszervízben. Ma már más a véleményem annak ellenére, hogy a szervíz vezetője a reklamálásomra igen korrekt volt (elküldve neki a telefonnal készült "bizonyítékokat"). Van még közel 1.5 év kifizetett garim totál bizalomhiánnyal spékelve, de valahová csak el kell vinnem és akkor már inkább ide, ahol talán már majd jobban odafigyelnek a szereléskor.

Hibalista

- Eddig még semmi.

Ide hordtam szervizbe

Honda Winkler

Értékelése: 1

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2012
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 1
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? MZ-125 után volt egy Tauris Samba robogóm Következő motorja? Nem tervezem.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0

A 2 mázsás tehén, van aki imádja, van aki utálja

VFR 800 (782 cm3) - 2014
2020.11.17 5500   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69