A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

CB650RA 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A morcos bicaj

Szöveges ítélet

Vicces hogy kőkemény 500km megtétele után mondok ítéletet, de ilyet úgy se csinált senki, meg aztán nekem soha nem volt ilyen jó motorom.Ezért született az ítéletem.
Elképesztően jó az útfekvése. Imádja a kanyarokat, nagyon jól kezeli a magyar utakat. Ezzel az is fog dönteni, aki eddig nem volt bátor. Igényli. Még bejáratós, meg se kergettem igazán. Egy vagy két előzésem volt amikor elforgattam rendesen. Teszi a dolgát, ami egy 95 lóerős 650estől elvárható. Minden patentül működik rajta.
Nagyon igényesen vannak az alkatrészek megmunkálva rajta. Lehet simogatni mint egy nőt.
Egyetlen negatívumot találtam hogy kicsi a tankja. Még nem tesztelgettem meddig pusztíthatom ki belőle az üzemanyagot, de 250km-enként tankolok. A fogyasztás 5,2-5,5 között. Az 5,5 két személlyel volt.
Egy hidraulikus kuplung elfért volna, de tudom hogy árérzékeny dolog, és a gyártók spórolnak.
Amiért megvettem: Mindenképpen soros 4 hengeres japánt akartam de a 600-750cm3 osztályból. Igazából nem volt sok választásom, mert már mindenki kéthengereseket gyárt meg 3 hengereseket (spórolás). Ami 4 hengeres az 900Cm3 meg felette. Az meg nekem felesleges, meg 1 millióval drágább.
A CBR650R nekem hasalós volt, ez maga a tökély. Ár-érték arányban verhetetlen az új motorok közül.
Szóval aki gondolkodik, ne gondolkodjon!

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Szakszervíz

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2022
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? FZS600Fazer Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1028 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69