A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Anf 125 Innova 2006 (124)

Anf 125 Innova 2006 (124) 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

A NAGY JAPÁN ,,CSODA"????????

Szöveges ítélet

Azzal kezdeném,hogy én Budapesten egy POSTAI-futárszolgálatnál dolgozom,és munkaeszköznek használom ezt a motort.Napi 250....320Km utat teszek meg vele,a fővárosban,és közvetlen környékén!Ez az Innova már a második alattam!Összesen Innova-125 motorral megtettem 2 év alatt 60 ezer Km-t!

A futóművel kezdeném.Nagyon rossz a konstrukciója!Az első teleszkóp villa rugóútja nagyon rövid,ezért az úton a keresztirányú úthibákon pattog az eleje!A Simson S51B kismotornak sokkal jobb az első futóműve!Pedig azt 1981-ben fejlesztették utolján!(akkor jött ki az S51B)!!
A hátsó futómű még az elsőnél is roszabb!Az meg túl lágy rugózású,és kettő személyes használat esetén egy kisebb úthibán is ,,leütközik" a végállásra!Az 1980-as kiadású MZ TS-125 motoron már terheléstől függően állítható volt a keménysége!(1 és kettő személyes terhelésre)!Az INNOVÁN nem állítható,ez több mint nevetséges!!!
A fékberendezés: Az első fék az ELÉGSÉGES hatásfokú,meg lehet vele állni,de nem viszi a fékhatást túlzásba! A hátsó fék az szinte SEMMIRE VALÓ!!! Éppen hogy csak segít valamit lassulni,sok jelentősége nincs neki!A Simsonéval azonos fékhatást tud!
EZ A MOTOR CSAK IS KIZÁRÓLAG SZILÁRD ÚTBURKOLATÚ HASZNÁLATRA ALKALMAS!
Egyrészt a futóműve miatt,másrészt a alacsony hasmagassága miatt!Azok akik arra szeretnék használni,hogy vidéken horgászni-vadászni kijárjanak vele,akkor nem ilyent kell venni,mert arra ez nem alkalmas!
A GUMIABRONCSOK TAPADÁSI KÉPESSÉGE KRITIKÁN ALLULI!
Rossz a gumiabroncsok tapadása,esőben életveszélyes vele közlekedni!!! Kanyarokban nagyobb sebességgel ,,dönteni" ne is próbálkozzanak vele!
A másik dolog,ami már nevetséges,hogy az üzemanyag tartály térfogata 3,7L!!! Ez nagyon kicsi!
Ezzel a motor MAXIMÁLISAN 150.....180Km távolságot képes megtenni! Nálam kíméletes használat mellett a teli tank, (3,7L)
179,6 Km út megtétele után fogyott ki,akkor állt meg a motor!

Az is HAZUGSÁG,hogy 1,5L/100Km a fogyasztása!Valóban keveset fogyaszt,és takarékos szerkezet,de nekem a 60 Km megtétele alatt egyik Innovával sem sikerült 1,8L/100Km alá vinni!Még városon kívül állandó 65....70 Km/h sebességet tartva sem!
A HITELES FOGYASZTÁSI ADATOK!!!!

VÁROSBAN: 2,3......2,7l/100kM (EGY SZEMÉLLYEL)
ORSZÁGÚTI FOGYASZTÁS 70.....75Km/h sebességet tartva:1,8....2,2L/100Km
VEGYES FOGYASZTÁS: 2,1......2,5L/100Km

A motorblokk tulajdonságai! Teljesíténye 8,5 lóerő, 15Nm forgató nyomaték! Ezzel a motor utazó sebessége 70.....80Km/h!
Ezt kényelmesen bírja,ezt szereti!A maximális sebessége 100....105Km/h ennél többre nem képes egyik Innova sem,pedig a cégnél mindegyik Innovát kipróbáltam,és mind ezt tudta!
Egy tudott óra szerint 108Km/h! Tartósan viszont nem szeret 90Km/h-nál többe menni,ott már nagyon ,,pörög a motor"!
Gyorsulása sem a legjobb! Az MZ ETZ-125 motorom sokkal jobban gyorsult,nevetve ott hagyta volna minden helyzetben!
( IGAZ AZ ETZ KETTŐ ÜTEMŰ motorral van szerelve!)
De kérem,az a konstrukció már 20....25 éves!
A négy sebességes váltó helyett is jobb lett volna az 5-sebességes!De a HONDA csak 4-sebességesben adta ki!
Az MZ ETZ-125 már 1985-ben 5 sebességes volt!!!!!!!!!!
És nagyon nehéz megszokni a fordított kapcsolási rendszert,miért nem tudták ezt úgy megcsinálni,mint egy ,,normális" motoron!
Szerintem egy nagy ,,kacat" ez a motor,nem éri meg az árát!Egy jó tulajdonsága van, a kedvező fogyasztás!ezen kívül semmi!
A hibák is szépen sorban jöttek elő rajta,ahogy mentek bele az
,,1000km"-ek!!! EZEK A VALÓS TÉNYEK,nem egy nagy csoda ez a motor!
NEKEM NEM KELLENE EZ A MOTOR,AZÉRT HASZNÁLOM,MERT EZ A CÉGES MUNKAESZKÖZÖM!
Aki erről ,,szuperlativuszokban" beszél,az nem sok motoron ült,és nem ismeri ezt a tipust alaposan!
Én több ilyent hajtottam éveken keresztül,és most is ilyennel megyek,már 60 ezer Km-en túl vagyok rajta!
De ez a motor közel sem tud.és nem ér annyit amibe kerül,és nem szolgálja meg a róla festett ,,ÁLOMKÉPET"!

Hibalista

- Kormánynyak-csapágy 15 ezer Km-nél!!!
- Fékbetétek 15 ezer Km-nél!
- Sebességváltó 34 ezer Km-nél!
-

Ide hordtam szervizbe

HONDA SZAKSZERVÍZ!!!!

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Honda szervízben a motorkerékpár szerelők!

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 43000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69