A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cb 1300 2003 (1284)

Cb 1300 2003 (1284) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A nagy szigorú

Szöveges ítélet

Ez az első motorom, szóval nincs sok összehasonlítási alapom. A lényeg viszont az, hogy nagy mérete és teljesítménye ellenére kezdőként is elboldogultam vele, kényelmes és könnyen kezelhető gép. Az utasnak is kényelmes, nagy csomagtere van, túrázáshoz ideális, bár a szélvédelme nem túl jó, ez főleg autópályán kellemetlen (és főleg az utasnak, én speciel szeretem, ha másnap nyakizomlázam lesz :) A nagy fogyasztást ellensúlyozza a vezetési élmény, úgyhogy már nem is próbálok takarékoskodni. Ha nyugdíjasan közlekedek, 7.5-et eszik, ha dinamikusan, akkor 9-et. Tartós 220..240 között 12 liter a norma :) A fék nagyon harapós, de vigyázni kell vele, mert ez egy nehéz gép, és előbb csúszik meg az első kerék, mint hogy megemelkedne a hátsó kerék. Már bánom, hogy nem ABS-est vettem, de így legalább megtanulom rendesen kezelni a fékkart...

Hibalista

- Eleinte gondok voltak az üresvisszajelzővel: hidegindításkor még működött, de 15-20 perc elteltével nem. Ez azért is kellemetlen, mert ha megálltam valahol egy fél órára, és utána indulás előtt letámasztva akartam bemelegíteni a motort, akkor rendszeresen lefulladt (hiszen nem engedi meg, hogy letámasztott állapotban játó motornál sebességbe tegyék). A szervizes átnézte, nem talált semmi hibát benne, úgyhogy arra tippelt, hogy egy olajcsere után el fog múlni a jelenség. Így is történt :)

Ide hordtam szervizbe

Honda Szallerbeck, Bp. Üllői út 812.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69