A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vfr 800 1998 (782)

Vfr 800 1998 (782) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A Sárga Angyal

Szöveges ítélet

Egy 28 éves Honda 900 Bold´Or után vettem ajánlásra. Nagyon jó vétel volt, kora ellenére is kevés kilóméterrel, mivel az utolsó két évet egy garázsban állva töltötte. Vezetett szervízkönyvvel vettem, 27000 km-re, most van 32000. Amikor megvettem új aksit kaptam hozzá, aminek az lett a következménye, hogy a meg nem húzott akkusaru miatt a fesz. szabályozója tönkrement. Németh Istvánék keltek a segítségemre, fél nap alatt szereztek egyet beléje, és másnap irány a túra. Meglepően kezesen viselkedett, noha 0 ismeretem volt vele. 110 km/h sebesség felett a gyári szélterelője tökéletesen tart, nincs súly a csuklóimon, nem fárasztó a vezetés vele. Azóta szépen rakosgatom bele a kilométereket, és egyre jobban tetszik. A leghosszabb túrám eddig 600 km volt egy nap, jól viseltük. Mostanra ismét előtérbe helyeztem egy olaj - szűrőcserét, kap irídiumos gyertyákat, és egy kis glancot is, mert megérdemli. Júniusban kiruccanunk Horvát országba is, autópályázni fogunk odafelé, mert időre megyünk. Már várom!

2008 május
Túra Szlovákiába! Eső miatt, no meg az észrevett termosztát hiba miatt elmaradt. Ha már így, másnap szétdöntöttem, és kivettem a termosztátot. Nos, mint sok más VFR-en, ezen is javítható volt a probléma, kicsit elhúzódott a dolog, mert atomjaira kellett szedni hozzá a gépet. Kapott új olajat. Az AGIP nem vált be, marad a MOTUL fél szintetikusa. Csendes vele a váltó, és könnyebb is váltani. Ha már olajcsere, és átlépte a 32000 km-t, kapott egy új láncot is. A gyárit vettük le róla!

2008 június 17.
5:00-kor elindultunk Horvátország felé. A 600 km-es szakaszon a végén esett. De nagyon jól viselte magát, egyszer csúszott csak meg egy kanyar előtt, motor fékeztem. Ettől eltekintve a túra sikeres volt, nagyon jól éreztük magunkat, ami meg is látszott rajtunk! Jövőre újra megnézzük a tengert!

Az év további fele elég eseménytelenül telt. Túrák, szerelés nélküli időtöltések...

2009!

Az évet első teleszkóp szimering és olajcserével kezdtem. Ősszel vettem észre, hogy a 10 éves szimering, meg egy csúnya kátyú végzett vele! Fekti Tibiéknél csináltuk, illetve ő csinálta a gyógyítást. Jó lett! A lánccsere óta eltelt 4000 km alatt egyszer kellett még csak láncot feszítenem. Egy RK "O" gyűrűstől nem rossz! Bár a láncspré nálam sokat van használatban! Idén július 2-án indulunk egy Bp-Zadar-Pula-Postojna-Bp körtúrára, egyre többen leszünk rá.
Ezt is nagyon várom! :)

Hibalista

- -Feszültségszabályozó, laza akkusaru miatt, előző, gondatlan tulaj
- -termosztát felakadt, ezt "könnyedén javítottam, kb 5 ó-i melóval, azóta Süni barátomét is ilyen egyszerűen javítottam.
- -lánccsere
- -Teleszkóp szimering és olaj
-

Ide hordtam szervizbe

HOSUBA Garázs Németh István

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Saját magam, illetve Bori Attila tanácsaival a VFR fórumról, Fekti Tibi! Ha gumi kell, csak hozzá!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 27000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69