A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

CB1100SF (X11) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A semmi ami jo

Szöveges ítélet

Baromira nem volt motorom. Mar a harmadik éve. Szinte mar el is felejtettem, hogy motorozás van a világon. Egészen jól kezeltem az elsuhanó motorok által keltett tüneteket, a szájhabzást behazudtam mosószernek, a remegést meg az alkoholizmusnak amibe a motorozás hiánya miatt menekültem volna. Mivel az idő épp olyan volt hogy motort vehettem, december közepén milyen lett volna, így úgy döntöttem itt a karácsony és meg kell ajándékozni magamat. Az asszony épp nem került képbe, családi állapotom épp a "kirúgott" fogalmával volt egyenértékű.

Kinéztem az interneten. Könnyes szemmel számolgattam otthon a pénzt és a napokat. Az egyikből túl kevés volt a másikból túl sok. De eljött a várva vart szombat. Hajnalban keltem, hogy vonattal eljussak az 300 km-re levő motorhoz. Vonattal. Hátizsákban a motoros felszerelés. Rohadt hideg volt. Odaértem. Megnéztem kipróbáltam, mondtam, hogy vinnem. Mondtak nem oda buda kell neki egy full szerviz, az az árban volt, anélkül nem adjak. Mondtam, hogy de én onnan jöttem, és vinnem. Megcsináltak a szervizt soron kívül.

Az első érzés? Hazajöttem. Hát itt vagyok otthon, hát ez hiányzott az életemből. Hazamotoroztam vele esőben, hóban. Ott eszembe jutott, hogy nincs záram, így meg elmentem egy barátomhoz kölcsönkérni egy zárat. Majd haza. meg is lett első nap az 500 km. Boldog voltam.

Boldogságomat és a motort, egy féktávon belül elem kanyarodó autó törte meg. Elmélázva nézegettem az arcom alatt elsuhanó aszfaltot. Ne próbáld ki, elmondom, csíkosnak latszik. Tudom, mert baromi közelről néztem amíg gyakorlatilag az arcomon csúszva próbáltam levezetni a mozgási energiát. Az autó elment. Az élet kifogyhatatlan orom forrása. Lehet a bazi nagy motor helyett inkább meg kellett volna tanulni rendesen fékezni. Hazamotoroztam, vert seregként. Másnap megnéztem... nagyon összetört a jobb oldala. Vagy a bal, mar nem emlékszem. A laptop a hátamon megmentette az életemet, mert különben a padkan ropog ki a gerincem. Így a laptop tort ketté. Céges volt, büntiből egy rozsaszin laptoppal fenyegettek... Három nap múlva ismét felmertem a karokat, és megállapítottam, hogy nem totálkár azért. Meg három nap múlva meghúztam a tükröt ami lotyogott és zárt körű műszaki vizsgán a motor állapotát megfelelőnek ítéltem. Nem vennék rá mérget, hogy öngyógyuló a motor, de nekem akkor úgy tűnt.

Elég agyonüthetetlen technika. Ami a legfontosabb: bűn ronda. Mar akinek. Nekem az volt. Mégis szerettem. Tipikus Honda: felülsz, mész, kész. Beszámolnék barmiról ami a motorral történt de nem történt vele semmi. Csak ment. Ette a gumit és a láncot, segített rádöbbenni hogy a Bridgestone gumi m mindig nem az én világom. Amikor sok le benne a kilométer akkor becseréltem egy másik motorra.

Motor: Mint egy nyomatékra hangolt nagy hengerűrtartalmú motor. Minden helyzetben elegendő a nyomaték, nem nagyon kell kapcsolgatni. Bőven jobban megy, mint ami egy idom nélküli motoron elviselhető. A technika kiforrott, az üzemanyag ellátás normál használtban tökéletesre hangolt, szokásos hondás puhaság.

Fűtómű: Határozottan állíthatom, hogy volt rajta. én egyszer meg nem néztem, hogy egyáltalán lehet-e állítani, úgy volt jó ahogy volt.

Fékek: Tipikus Honda. álló helyzetben meghúzod és olyan szivacsos mint, Spongyabob elhízva pár évi fánk zabálás után. Menet közben meg valamiért ezt nem erezni rajta. Szerintem jó fékek voltak rajta, arra elég volt hogy fejre álljak.

Kenyelem: Nagy, beleülős jó ergonómiával.

Most hogy ezt írom rájöttem, hogy emlékszem, hogy jó volt, de olyan semmilyen volt. Szerettem, de nem tudok rola túl sok mindent mondani. Minden nap elvitt dolgozni és haza, mindezt elvezettel tettem rajta, de...de.

Hibalista

- Kopó alkatrészeken kívül semmi.
- A kopó alatt az értendő ami az aszfalton is kopott...

Ide hordtam szervizbe

Magam szervizeltem.

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 24000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 17600
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? CBR 1100 Következő motorja? Speed Triple
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69