A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

VF 400R  

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A szemtelenül vagány vas

Szöveges ítélet

Hosszú motor nélküli élet után szó szerint beleszerettem azonnal.
Több, mint 10 éve nem volt saját gépem, a szokásos, asszony, ház, gyerek mizéria miatt.

És akkor jött Ő.

V4, 16 szelep, 6 sebesség, és csak 400 ccm? EZ KELL !!

Minden kőbe vésett szabályt felrúgtam vele azonnal. Miket mulasztottam el?

- Nem beszéltem meg otthon .. volt egy kis fusi pénzem
- Nem próbáltam ki ... le volt merülve az akku benne
- Nem néztem utána a konkrét modelltípusnak ... emlékeztem, milyen jó is volt a híre
- Nem informáltam le az előző tulajoktól a gépet ... nagyon pedáns volt a tulaj, minden patika volt még a garázsában is
- Nem néztem meg, mennyiért lehetne hasonló darabokat venni .. még szerencse

Megláttam, friss volt a hirdetés, felhívtam, megkérdeztem, elvihetem-e annyiért, amennyim volt rá, és elmentem érte.
10 perc után már ott is voltam, körbejártam, tulaj lelkendezve mesélt róla, mutogatta a papírjait, konstatáltuk, hogy lemerült az akku, ezért még egy kis alku után betoltuk a mikrobuszba, amivel mentem. Nagyon megérte az árát, ez csak később derült ki ..

Enyém lett!

Ismerős szerelőhöz vittem azonnal, mivel vizsga is lejárt.
Volt egy kis fejvakarás, mert kiderült, hogy japán belpiacos kivitel.
De szerencsére lehet így is mindent kapni hozzá, de az utángyártott általános alkatrészek már nem mindig kompatibilisek. Olajcsere, lánccsere, és új gyertyák, első fékbetétek kellettek csak bele szerencsére, ez nem nagy nagy truváj. Volt egy kis olajfolyás, de az egy tömítés cserével meg lett oldva. Vizsga sima ügy volt ezek után.

Úgy néz ki, kedvelnek e szellemek, semmi rejtett hiba nem volt!

Az első utamon a szerelőtől hazafelé eleredt az első hó, de akkor is vigyorogtam, mert fantasztikus volt a motor. Stabil, nagyon barátságosan irányítható, nyomatékos, de nem tépi le az ember fejét azért a gyorsulás.
A hangja pedig valami hihetetlen ezeknek a V4-es motoroknak, még akkor is, ha csak ilyen kis köbcentisek. Morog, duruzsol, és ha forgatják, üvölt, mint egy sokkal nagyobb gép. Akinek volt már hozzá szerencséje, mindig emlékezni fog rá. Ez nem a sornégy selymes járása, nem is a vékettő remegése, ezt inkább a vényóóc hangjához lehetne hasonlítani, egy kicsit bugyborog, egy kicsit morog, nagyon egyedi.
A motor egyébként egy mérnöki csoda szerintem, amikor egy kicsit utánaolvastam a Honda V4 történelmében, sokszor szerepelt az unikum szó, mint jelző.

Hihetetlenül kezes a motor, minden gond nélkül lehet vele csendesen csorogni, és csutka gázzal hasítani, mert azért ha pörgetjük, ez nagyon megy, nem csak a hangja nagy, mint a kis kéthengeres japóknak. A gumikat kell nagyon megválogatni, szereti a lágyabb keverékű anyagokat, keményebb gumikon az első kerék hamar csúszik.
Autópályát nem nagyon szereti, nem azért mert nem bírná, ez inkább a Naked bringák sajátossága. Kicsi az önsúlya, és ha bőven túllépi az ember gyarló fia a sebesség limiteket, hajlamos a beszitálásra, ez elég rémisztő tud lenni 180 körül. A legélvezetesebb a mellékutakon cikázni vele, illetve a városban rohangálni.

Mikor eladtam, és elvitték, akkor tudtam, egyszer még visszatérek hozzá. Hiába állt már akkor a nagy tesó ( VFR750F ) a garázsban, mégis ez volt a kedvenc motorom.

Azóta is sokszor "véletlenül" ránézek a mobile.de oldalon a mocikra, hátha van egy hibátlan gyári darab ...

Mert akkor megy a nagy vas a levesbe azonnal.

:-)



Hibalista

- Benzincsap, úszó, feszültségszabályozó, oldaltámasz, és hasonló kis dolgok

Ide hordtam szervizbe

Saját magam szereltem, egyszerű, és gyorsan javítható minden rajta

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1982
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? CB 500 Következő motorja? VFR 750
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69