A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cb 1300 Abs 2006 (1284)

Cb 1300 Abs 2006 (1284) 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

"Apának kék motorja van" Akrapovic edition

Szöveges ítélet

Én írtam az "Apának kék motorja van" ítéletet, csak új lett a mail címem így nem tudom módosítani.
Na a lényeg, hogy azóta kapott egy airbox módosítást, így már nincsen benne szívászaj csökkentő. Alul picit gyengébb lett, de középen és fölső tartományban érezhető a különbség. A szívászaj pedig tényleg egy megvadult elefántbikát idéz.
Februárban az eddigiek kiegészültek egy komplett Akrapovic 4-1 racing rendszerrel. Nos, az M1 Törökbálint előtti emelkedőjén megpróbálva az eddigi óraszerinti 235 kmó-s végsebesség teljesen gyári áttétellel 255-re módosult. Sajnos nagyobb nem lehet, ezzel az áttétellel, mert ennél a tenpónál 5-dikben folyamatosan leszabályoz a gyújtás. Mókás órdító, ropogó, időnként lángnyelveket lövellő motorral előzni az M1-n:))) Mindegy, marad így, mert nem akkora élmény egy naked-del 200 fölött menni, de a gyorsulása ezzel az áttétellel egészen borzasztó.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

TAKOBER

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Taki-Gyuri






Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 19000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1028 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69