A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

VTR1000F 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az én 1000f em

Szöveges ítélet

Tavaly vettem a gépet újonnan, utolsó darab volt, egy 600f et számítattam be.
Igazából nem akartam 1000 V2-t, de már nem bánom, mert a hatalmas nyomaték kárpotól mindenét. Sokat olvasgattam előtte,hogy miket írnak róla, és féltem a nagy fogyasztástól, mindeki 10 liter feletti számokat írt... Na most ezt én megcáfolnám azzal, hogy úgy járattam be a motort ahogy a kiskönyvében megvan írva: nincs hirtelen gázadás, nincs magas fordulat (max5000), csak szépen tatásan. Az eredmény nekem az lett, hogy 7 liternél többet még nem tudtam vele megetetni, 180-200 km es autópálya tempó után sem, plexi mögé behajolva 6,5!!! Hegyi utakon 5,5-6,2, nagyon megvagyok elégedve, úgyhogy aki azt írta, hogy 10+++++ a fogyasztása az nemtudom mit csinál, és hogy megy. Legutobb 250 km volt a számlálóban amikor tankoltam bele, vagyis 249.8.
Nagyobb túrákra szoktunk járni több naposra, és külfödre, a motort abszolut nem kell pörgetni, 3-5000 közötti fordulaton használom, és brutálisan gyorsul. Hegyi szerpentineken nagyon könnyű vele kanyarogni, igaz még van 3-4 mm a gumi oldalán ami nem akar lemenni, de az ott is marad szerintem.
1-2-3 ban emeli az elejét, hogy nagyon odahuzod neki, ezzel ujra megkellett tanulnom motorozni a 600as sor4 után, teljesen más a két motor.6800 km ert mentem el a gumival, most michelin 2CT s van hátul, remélem majd 10000 kmet elmegy, mert nem volt valami olcsó.
Legnagyobb sebesség 260kmh volt amit mentem vele, azt mondták a szalonban, hogy 10000 km nél lesz a moci összekopva, akkor majd hozzá a gyári értékeket, 275kmh, remélem :)
Szeretnék rá egy sportdobot, de elég drága sajnos főleg, hogy 2 kell.

Hibalista

- Eddig még semmi, remélem ezután sem fog.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2009
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7200
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás l
Előző motorja? cbr600f Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69