A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cb 600 Hornet 2007 (599)

Cb 600 Hornet 2007 (599) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Az új darázs

Szöveges ítélet

Sziasztok!

Friss "nagy A" kategoriaskent vettem meg az uj 2007-es Hornetet. Sok teszt olvasgatas es utanajaras utan sikerult meggyozni magam arrol, hogy nem lessz nehez dolgom ezzel a geppel. hiaba 600-as es 102 LE, de mindenki azt mondja, nagyon konnyen kezelheto.

Igy is lett. A tanulomotor (Kawa ER-5) es a regebbi, minimalis tapasztalatok utan (Hornet900) egyszeruen feludules volt a paripa az elso 10 km utan. Konnyu, a tomegkozpontositasnak hala nagyon konnyen kezelheto, dontheto a gep. (kb 1,5 cm "paracsik"-om van). Gyors es pontos a motor reakcioja mind a fek, mind pedig a gazkart huzva. Egyszeruen: Honda.

Aktiv 1,5 het alatt 1500km et mentem a darazzsal Nagy reszet Budapest belvarosatol a munkahelyemig. Dugoban sem kell sokat alldogallnunk... mint emlitettem nagyon kezes a gep, konnyeden ellavirozhatunk vele minden forgalmi szituacioban. Ket rovidebb, 3-400Km-es turat is beiktattam ebben a szep idoben, termeszetesen az oldalbordaval a kakasulon. Az elso 100km en nagyon nyoszorgott szegeny, amig meg nem talalta a kenyelmes poziciot es attol a pillanattol kezdve le sem akart szallni. Igaz, 50-60 kg nal sulyosabb utast nem igazan ajanlott fuvarozni. Nem valtoztat sokat a motor menettulajdonsagain, viszont elofeszites-allitas nelkul annyit emelkedik a motor eleje, hogy az mar kenyelmetlen, valamint ejszaka mindenkinek a szemebe vilagitunk. Visszakanyarodva egy kicsit. Pakolhatosaga nem az igazi .. kb 0 hely van az ules alatt, az EU csomagon es egy ABUSE lancon kivul semmi mast nem tudtam bepreselni oda. Minden masra marad a tanktaska. Hala istennek nem valami 0.5-os lemezbol keszult a tank, egy 19 literes tagyot (ez nekunk boven eleg volt a turakra) 160km/h nal is siman tart a 4 magnes. A motor utazosegessege olyan 140-150km/h kozott van, attol fuggoen ki mennyire birja az arcaba verodo szelet. A kis fejidom moge valamennyire el lehet bujni (193cm :D vagyok) de ne szamitson ra senki, hogy 120 felett eltolja a legaramlatokat a bukorol.

Szereny velemenyem szerint egy nagyon kezes, pontos, es kivaloan vezetheto, valamint elvezheto motort sikerult alkotni az Honda Hornettel. A formavilaga kicsit rendbonto, sokan masolasnak tartjak, de nekem tetszik es itt a lenyeg: Az ember szeresse a sajat paripajat, en ezt teszem.

Hibalista

- - Az elso parszaz kilometer es egy szerencsetlen uthiba utan az kormanycsapagy utott egy fel millimetert, szervizben 3 perc alatt 1 csavar meghuzasaval orvosoltak a problemat, azota is tokeletes.
-
- - Az uzemanyag-szintmero kicsit erdekesen mukodik, egyenesben all a motor, villog, miszerint csak 4 liter van benne. Egyenesben megtankolom es 12-ot sikerult csak beletenni, mar tobbszor is. A tank 19literes a gyari adatok szerint.
-
- - A bejaratas vegere a valto egyre gyakrabban nem akarta venni a sebessegeket. Ez a gyari hig "Bejaratos" olaj cserejevel azonnal megszunt es azota is tokeletesen mukodik.
-
- - A fogyasztas az elso 300 km en megutotte a 10litert, majd szepen fokozatosan kezdett csokenni, most, kb 1500km el mogottem kb 7-8 literrel alakul 2 szemellyel, de meg mindig csokken, allitolag egeszen 6-ig.

Ide hordtam szervizbe

Honda Takober, Budapest XVII. ker. Pesti ut 5. - Gyorsan, pontosan es nagyon tisztan dolgozott a szerelo, ott lehettem a motor mellett a bejaratas utani 1000-res szervizen. Nem a legolcsobbak, de nekem nincs es ugy erzem nem is lessz veluk problemam.

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69