A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

PCX125 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

B125 kedvenc lehet

Szöveges ítélet

Már évtizedekkel korábban leszálltam a motorról, mikor az 5. x-hez közeledve újabb lendületet vettem. Kezdtem egy 50-es robogóval, de a forgalom nem kíméli a gyári állapotú 4t-ket. 125-ös motorra váltottam, azonban a városi lüktetés tényleg sok váltást igényelt. Ekkor már olvastam a kis hondáról, viszont még nem forgalmazták. Jött a 250-es robogó, ami már minden szempontból elégnek tűnt. Sajnos ennek már volt előttem gazdája, így nem tudtam megbarátkozni azzal, hogy szitált az eleje. Igaz, ezt utassal már nem produkálta, de folyamatosan zavart, hogy "gyárilag" nincs egyenes futása (szervíz szerint ez ilyen).
2010. közepén kezdték meg a PCX forgalmazását. Bár csak képről láttam, de nem éreztem zsákbamacskának. A Yamahák után Hondára váltottam, de csak a konkrét típus miatt. Ha lett volna ésszerű alternatíva, maradtam volna a megszokott márkánál, már csak a kereskedő és szervíz korrektsége miatt is.
A gyártó hírneve és a használat azonban eloszlatott minden kételyt, nagyon elégedett vagyok a kétkerekűvel. Bár a 250-eshez viszonyítva kisebb és gyengébb, de a használhatóság ésszerű határain belül maradt.
A megjelenése egészen egyedi. Formaterve modern és kivitele igényes, amit az igazán baráti ára koronáz meg (az első szériából, még 650-ért kaptam meg). A technika pedig a gyártó 21. századi fejlesztése. Az önindító tényleg hangtalanul forgatja meg a főtengelyt. Csak azt hallod, ahogy a munkaütem hangjával beindul. Fantasztikus érzés, főleg ha mindezt start-stop üzemben, a lámpánál gázkar mozdulatra idézed elő. Szinte reakcióidő kiesés nélkül életre kel, és már meg is lódul veled a kis tömegű robogó.
Szélvédelme alig van, de legalább nem kelt zavaró légörvényeket a bukósisak körül. A hátsó - mechanikus - dobfékkel egyidejűleg az első féktárcsán is működtet a háromból egy dugattyút a kombinált rendszer.
A befecskendező minden körülmények között jól teszi a dolgát. Fogyasztása 2-2,5l között alakult, a 3 litert soha nem érte el. Egy hónap állás után, december végén fagypont alatt is szinte érintésre indult.
A futómű nem állítható, de egy személynek megfelelő. Utassal (maximális terhelésnél) már érezteti, hogy többre tényleg nem képes. A hátsó lengéscsillapítás szinte semmi, egyenetlen úton finoman ring, de az első villára nem lehet panasz. A kategóriájában nagynak mondható kerekek az átlagos úthibákkal megbocsátóak és az egyenesfutása hibátlan.
Az ülés alatti tároló egy teljes sisak mellett még biztosít helyet egy kisebb csomagnak. A nem zárható kesztyűtartó viszont legfeljebb az iratoknak, meg a mobil-nak ad helyet. Az üléspúp eleinte a derekamnál korlátként éreztette jelenlétét. A 180 centimmel nem tudtam nyújtott lábbal kitámasztva gurulni, de a pozíciót megszokva hosszabb távon sem érzem már kényelmetlennek.
Bejáratás után ~110-ig felment a mutató, azonban a 90 az igazi utazója. Álló helyzetből hozza az elvárható gyorsulást. Nem ez lesz a forgalomban a leggyengébb láncszem. A műszere az elektromosan hajtott mutatóból, a digitális kilométer számlálóból, visszajelzőkből, meg az üzemanyagszint kijelzőből áll, ami a kiszáradás előtti állapotot viszonylag pontosan visszajelzi. Sem külső hőfok jelző, sem időmérő funkciója nincs. De maga a műszer - főleg sötétben - hihetetlenül szép, akár egy modern autóban is megállná a helyét.
Ha ezt a típust választod, nem fogsz motoros élményekkel gazdagodni. Cserébe tisztán, olcsón és kényelmesen juthatsz el szinte bárhová. Közlekedni vele igazán könnyű és szórakoztató. Most sem döntenék másképpen.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2010
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1800
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? X-max 250 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69