A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » NSS300 Forza (279 cm3)

NSS300 Forza (279 cm3) 

Az ítélet értékelése
3,7(3 db)

BOTMIXER

Szöveges ítélet

Ismételten botmixer de ajánlom mindenkinek.

Tinédzser koromba ROMET-tel motorozgattam és a szabadság szeretete vagy takarékosság vagy esetleg csak unalomból rávettem magam, hogy közel a 4x-hez ismételten motorozzak.
Vettem is egy kis-robogót ( AprilliaSR50) mellyel meglepő módon nagyon hamar hozzászoktam a motorozgatáshoz. Hol városba, hol országúton mindenesetre tetszett. Év végén elhatározás tettet követett és letettem a nagy-motoros vizsgát. Nekiültem interneten nézni nagy-robogókat. Hogy miért? Talán az egyszerűsége miatt vagy talán a váltogatás elkerülése végett. De biztosan tudtam, hogy nem kell gyorsasági motor. Sikerült is vennem egy PIAGGIO X8-as 500 cm3 majdhogynem új motort. Ezzel a motorral szerettem munkába járni és a városba való közlekedés is tetszett, tudtam bele pakolni. Rokonaim mindig kifigurázták, hogy botmixer. Mondtam: sebaj ezzel megtanulok ismételten két keréken közlekedni és ha nagyon jól megy akkor veszek egy „rendes” váltós motort.
Értékesítést követően vettem egy BMW CS-650 motorkerékpárt. Nagyon keveset mentem vele. Becseréltem egy Yamaha MT-03-ra. Ne ez a nagy motor bejött. De az úri hobbi utáni vágy kapcsán ismételten 2012-ben becseréltem. De most egy új HONDA NC-700 ra.
Boldog voltam, hogy van egy új motorom. Kiszolgál, nem kell rá költeni, van raktere melyet a többinél nagyon hiányoltam. És az idei nyár végén jöttem rá, hogy összesen 250 km-ert mentem vele. Hogy miért is. Munkába nem tudtam vele menni mert át kéne öltözni beérésemkor irodai göncbe. Városba menet jöttem rá, hogy hova tegyem a kabátot és nagyon meleg a motoros farmer is. De nagy motor hogy néz ki az ember pólóba és rövid gatyába? Menetkor a bogarak csapodnak és a motor hője is zavaró. Ja, hogy járnak sokan így és utána meg meg vannak….. Igen a motoron a ruha védi meg az embert. Mindenesetre nem használtam értékesíteni akartam.
Szerencsére bementem Budapest szélén a sztráda bevezető szakaszánál lévő motorkereskedésbe és érdeklődtem nagy-robogók iránt. Akkor mutatták be nekem . Ráültem és éreztem, hogy EZ kell.
Nagyon alacsonyan van az üléspozíció. Kényelmes volt ráülni illetve leszállni is róla. Mikor ráadtam a gyújtást és a műszerezettség és annak háttérvilágítását megláttam rájöttem, hogy a jövő letisztult és használható készülékeit még mindig a japánok gyártják. Egy-két próbakör követően is elégedetten szálltam le róla. Mondták, hogy csak 300-as és próbáljak ki egy nagyobbat. De nem kell. Nekem elég ez is. Hazahoztam és mentem vele egy szép nagy kört. Az első nap sikerült beletennem 200 km-ert. Az első nap mindenhova ezzel mentem. Nem számított az, hogy szeptember közepe van. A szélvédelem tökéletes. A városba vásárolt dolgok is belefért az ülés alatti csomagtartóba. Még a felnyitható sisakomat is bele tudtam tenni. Uzsgyi kipróbáltam egy kicsit városon kívül is. Elkerülő úton (mondván még bejáratos) csak 130-al mentem. Ez kb. 7000 fordulat. Eddigi motorjaimnál ez az sebesség volt az ami már nem volt kényelmes a szélterhelés miatt. A Honda igazáén jól vizsgázott itt.
Következő héten próbából a bükki kanyargós utat választottam. Itt sem kellet csalódnom. Hiába a kis kerék vagy csak 300-as motor. Jó tempóba lehetett motorozni a hegyi szerpentinen, városba, vagy akár országúton.
Tetszik, hogy a motoron nagyon sok pakolható rekesz van. Zárható „kesztyűtartó” van melyben igazán sok cuccot tehetek. Tankolni még nem is kellet bele. A múltfunkciós kijelző is 3,8 liter/100 km-ert mutat.
A szélvédelme túra-plexivel (nagy és talán papás is) igazán jó. Gyári plexit a következő évbe kipróbálom. Ami nem tetszik az az utas lábtartója. Zörög, csetlik valahogy ezt elkapkodták.
Viszont az ülés és a testtartás nagyon jó (Én 176 cm vagyok).
Motorja csendes és harapós ( EZ NEM VERSENYMOTOR) a CVT váltó szerintem nagyon jól működik.
Este világítása: előre jó, hátra tökéletes, műszerfala max-jó.

Hibalista

- Még semmi.

Ide hordtam szervizbe

Ahol vásároltam:Honda-WILKER-M3

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2013
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 1
Megbízhatóság (10) Vezetett km 400
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? NC-700 s Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69