A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vtr 1000 F Firestrom 2006 (996)

Vtr 1000 F Firestrom 2006 (996) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bővérű,habzsoló ribanc.

Szöveges ítélet

Ducatim nem volt,nem tudom milyen,de ez a kopir jól sikerült.
Baromian szuper,mattfekete nyitottcsövű karburátoros ribanc.Összes előnyével és hátrányával.Ha nem bántod suttog,ha húzod bömböl,üvölt,lázad.Sugárzó pozitívum,a közlekedő partnerekben többnyire nem vált ki ellenszenvet,de nehéz vele észrevétlennek maradni.Nem félre csajozós moci!Tuti lebuksz.Az autókközött méltóságteljesen,egyszerűen elvonulsz vele,anélkül hogy komplikálnád dudával vagy gázhuzogatással a mutatványt.Futómű bolondbisztos.Fékek OK.Motor OK,Kétszemély OK, Hegy OK,Pálya OK,Autópálya OK,Országút OK,Város OK bár kicsit hasonlít a mikromágiához de megoldható akár a többi nagy géppel.Váltó szuper,kellően kemény sportos. Ezzel tudsz lassan és gyorsan ,keményen és csak "úgy"motorozni. Amire érzékeny mert lelke van:Hidegindítás,csúnya pörgetni max 1200-1500 már itt játszani kell vele megéri. 3500-4000 alatti gyorsításokat kerülöm mert csörgőssé válik,a szelepek alá koksz kerül megnő a szelephézag,nyilván enyhe tempóváltás vagy annak tartása 2000-nél sem okoz problémát.Könnyen felakad a kipufi. cső a blokk alatt./járda szeg stb/ Szereti ha néha megvan hajtva,v.szinű neki ez a méregtelenítő kúra.

Hibalista

- Gumi elkopogat,tank urülget.Reményeim szerint sokáig ennyi.

Ide hordtam szervizbe

Magam

Értékelése: 1

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 24500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69