A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

XR650r 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

BRP

Szöveges ítélet

A gyári alkatrész nagyon drága utángyártott itthon alig van.Endúrózni hegyekbe csikicsukiba nem ajánlom a mérete miatt, ott lehet számoli egy bő 10L-es fogyasztással, a gyári áttétel 14-48 szerintem fasza. A gyári kormány alacsony és vékony viszont egy 3cm-es magasítóval már rövidek a bovdenek, szóval azokbó hosszabb kell.A csavarokat nem árt a kritikus helyeken menetrözítőzni. A karbiból a pillangószelepről a kis rugós, két kis csavarral tartott fütyifaszt leszedni mert semmit sem befojásol viszont kitörhet és átrendezheti a motort ha az égéstérbe jut .Ha jól tudom a lábtartó is egy gyenge pont de azt az előző tulaj már az én esetemben elintézte. Supermotózni nagyon jó szerpentineken bármivel tudja tartani a tempót.Itt a fogyasztás kisebb kb 6 lityi.15-45 áttétellel használtam az órát így is kiakasztja hoszabb egyenesekben viszont jól jöhet egy kicsit hosszabb.Én egy mikunti TM40est javasolnék hozzá mert a gyári karbival hirtelen gáznál van egy kis torpanás, ha valakit ez nem zavar akkor jól beállítva az is megfelelő.A telót persze nem árt profival személyre szabatni.Lehet azt is USd-re alakítani elég egyszerűen de ha Johnny Campbell-nek megfelel a hagyományos villa is akkor mindenkinek. Egyébként a motorerő mindenhova elég, starpabíró, szépenjáró, megbízható egyszóval király.Motorolaj full szintetikus 15W50, benzin 98-as vagy még nagyobb oktánszámú néha egy kis sp..i-val turbózva.

A pénzét megérte kérdésre azért válaszoltam nemmel mert viszonylag volcsón vettem viszont egy crossmotor árát ráköltöttem mert szörnyen lelakott volt, és most nem a motorjára gondolok mert az szinte golyóálló.

Hibalista

- Termosztát de ez "típushiba"

Ide hordtam szervizbe

Ottó

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2004
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 16500
Megbízhatóság (0) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja? cbr600rr
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69