A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Vt 250 1989 (249)

Vt 250 1989 (249) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csak 18 lesz, de már mindent tud amire vágysz

Szöveges ítélet

21 éves koromig sosem érdekeltek a motorok és a motorozás, de a Ráday utcában ott parkolt egy VT250, ´84-´88-as kiadás lehetett.. Nagyon megtetszett, tudtam, hogy nem lehet drága, és kedvet kaptam hozzá, hogy motorozzak, így beiratkoztam egy tanfolyamra, levizsgáztam nagymotorra, és elkezdtem nézelődni. A fiatalabb, "Xelvis" feliratú modellek még jobban tetszettek, találtam is 3 eladót, gyorsan ki is próbáltam az elsőt, drága volt, kopott volt, füstölt, nem ment, iszonyatosat csalódtam.. Adtam a plátói szerelemnek még egy esélyt, és felhívtam a másik tulajt, állítólag a motorra már talált vevőt, a jövő héten jönnek érte
- Azért nem tudnád megmutatni nekem? Csak hogy legyen viszonyítási alapom - kérdeztem
és akkor találkoztunk, szebb volt, nem füstölt, a hangja gyönyörű volt az utólag tákolt és herélt dobbal, így elvittem egy körre, és tudtam, hogy ez a motor nekem kell. Nem egy másik ugyanilyen, hanem Ő kell. Szomorú voltam, hogy már másnak odaígérték, de boldog voltam, hogy a kiszemelt típus tényleg megfelel az elvárásaimnak, így váltunk el. Másnap vettem észre, hogy a forgalmi a zsebemben maradt, azonnal telefonáltam, de elmondtam a tulajnak, hogy igazából nem szeretném visszaadni, hanem alku nélkül adja inkább nekem a motort, és nagyon boldoggá fog tenni. Megállapodtunk, hogy alszik rá egyet, mert bár megígérte neki a másik jelentkező, hogy elviszi, még nem írtak alá semmit.. És nem jelentkeztek, hát nem gyönyörű? Utólag belegondolva drága volt, de egy percig sem bántam, a kötelező olajcserén kívül alig kellett rá költeni, a hibáiról is kiderültek végül, hogy csak a korából adódó apróságok, mint a szétcsúszott csatlakozó, de alapjában véve igazak a rá osztott hiedelmek, mint a megbízhatóság, az elnyűhetetlen V2-es blokk, stb

Japán belpiacos modell, ha az ember elesik vele és összetöri, biztos barmi drága még a bontott alkatrész is hozzá (nem véletlenül láttam már xelvist fejidom nélkül, körlámpával - legalább egy ötvenes hozzá a fejidom, ha egyáltalán van), de ilyennel szerencsére nincs tapasztalatom, olajat nem fogyaszt, a cserék alkalmával semmi meglepővel nem találkoztam, egyáltalán nem látszik rajta a kor, a leghidegebb időben és fél éves pihenő után is elsőre indul (régen még a szivatót sem kellett rátolni, az utóbbi 1 évben már igényli, ráférne egy karbitisztítás)

250 ccm, V2-es, mesés hangja van, elsőre senki meg nem mondja, mekkora a blokkja, mert a hangjából nem derül ki, ahogy a menetteljesítményéből sem, városban 1 autó sem jelent akadályt, sőt, a hangja miatt a sofőrök előzékenyek, helyet hagynak, a mérete miatt engednek besorolni, és a motoros barátok is hezitálás nélkül köszöntenek, ugyanakkor könnyen dönthető, könnyen kezelhető jószág, a kezdők legjobb barátja, és lelkiismeretesen készíti fel a használóját a nagyobb kategóriába való belépésre, hiszen a súlya, az első és hátsó tárcsaféke, a kirobbanó teljesítménye egy kategóriával feljebb sorolja, ugyanakkor az ülés alacsony és kényelmes, hölgyeknek is erősen ajánlott
ha tehetném, megtartanám, de 2 motort nem tudok hova tenni, és félek, a másik mellett elhanyagolnám, de nem ezt érdemli! Vagy tanítson meg mást is motorozni, vagy vigye el olyasvalaki, aki hosszabb távra tervez, egyik sem fogja megbánni, akár munkábajárni, akár hétvégi motorzásra, mindegy, de egy biztos - mindig a hosszabb úton fogsz hazamenni vele!

Hibalista

- vákuumcső lecsúszott - kb. 5000.-
- generátor csatlakozó szétcsúszott - kb. 5000.-
-
- 3 év alatt ennyi "baja" volt, alkatrészre egyszer sem kellett pénzt költenem

Ide hordtam szervizbe

Honda Maxxpower
bár a 3 év alatt kétféle szerelőcsapat is megfordult náluk, mind a két csapat lelkiismeretesen szerelte a gépet. Paradox módon először mindig feldobták a "baj van, kell egy új generátor" típusú labdát, és hogy harmincezer lesz, én pedig rábólintottam.. délután felhívtak, hogy az egyik kábel le volt csúszva, ne fizessem ki, fél óra munkadíj lesz. Egyszer ugyanezt eljátszottuk a fesszabájzóval, arra 25öt mondtak, de a cserélt alkatrész is ugyanolyan értékeket produkált, így azt sem kellett kifizetnem, megbeszéltük inkább, hogy majd cseréljem le az akksit, mert már nem 100%-os. Fél óra munkadíj volt...
vagy nagyon jól csinálják a lehúzást és nem vettem észre, vagy jól gondolom, és nem húzzák le az embert, nálam mindenesere 10 pont

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

egyszer beugrottam az m1/m7 kivezetőjén található honda szalonba, és legurultam a szervizbe megkérdezni a szervizest, mit szól a hangjához a blokknak, mert nekem nem tetszett a kotyogása, és a másik szervizben azt mondták, jó ez, de én akartam hallani mástól is
persze ők is azt mondták, hogy nincs baja, de ráférne egy olajcsere (5000km volt benne), és akkor a hangja is más lesz
ha már ott voltam, bejelentkeztem, még szűrőjük is volt raktáron, így másnap megcsináltattam a cserét, bár szerintem drága volt (kb 16ezret fizettem a végén), és a szervizes kollégával jó sokat beszélgettem, igazán lelkiismeretesnek tűnt, szivesen vinném oda máskor is, de az ára miatt csak 8
az olajcserével a hang megszűnt

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1992
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 32000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69