A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda

CM 125C 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csak tankolni kell

Szöveges ítélet

32 évesen vásároltam a motort kb 65000 km-el. Amikor elhoztam alig akart beindulni, lefulladgatott.
Mint kiderült állt egy ideje, régi volt benne a benzin és nem volt alapjárat állítva. Miután ezeket a hatalmas hibákat kiküszöböltem és cseréltem olajat, tökéletesen működött. pár hónap után elkezdtek ciripelni a szelepek, amiken szerelőnél be lettek állítva a hézagok kemény 6000 Ft-ért.
Az egyetlen hátránya talán, hogy nagyon nehéz. 150 kb-os motorhoz igencsak kevés a 125ös blokk.
90el szépen el lehet vele motorozgatni városon kívül, hosszabb motorozásokra bátran vihető. Városba tökéletes, 60-70 alatt nagyon fürge.
Volt vele egy balesetem, amiben sérült a tank és az elős lámba az indexel. az elemek visszahajlítgatása után ugyanúgy tette a dolgát.
Átesett egy kisebb átépítésen, kapott egy új dobot egyedi leömlővel, amivel gyönyörű hangja volt.
Mivel 125ös létére 2 hengeres, ritkaság számba megy és sokkal szebb hangja van mint az 1 hengeres 125-ösöknek. Blokkhoz alkatrészeket nem igazán lehet találni, maximum helyettesíteni lehet, viszont kb 80000 km-el az órába is tökéletesen járt, úgy hogy a blokk egyszer sem volt megbontva.
Mivel egy veterán motorról van szó, nem tudtam úgy leparkolni, hogy ne legyen a kíváncsi szempárok kereszttüzébe.
Sajnos kicsit több mint 1 év után eladtam, amit azóta bánok.

Hibalista

- Szelephézag állítás (6000 Ft)
- Évente olajcsere

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1986
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 65000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? S50 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1028 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69