A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Cb 125 1971 (124)

Cb 125 1971 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csillogó cébé

Szöveges ítélet

Ez a gép nem szerepel a nyilvántartásban, ezért ide írom. Egy CB 125 S(J)-ről van szó, ami még az 1 hengeres, két szelepes blokkal jött ki. Gyönyörű állapotban vettük meg feleségemnek. Egy haver szerezte öreg parasztbácsitól, a dugattyúban álló szívószeleppel, rendbehozás, fényezés, krómtisztítás után vettük meg szerelem első látásra jeligére.
A motor teljesen gyári állapotban volt a fényezés kivételével. Mechanikus tárcsaféke volt elöl, hátul dob, krómos felnik, küllők,kipuff, sárvédők. Úgy nézett ki, mint egy korabeli Cb750, csak kicsiben. A hangja vadállatias volt, semmi köze nem volt a mai kis 4T-k ciripelő EU normás vinnyogásához. A motor valami fantasztikusan gyenge volt. A Simsonos pizzafutik úgy gyorsultak le, hogy öröm volt nézni. De ezek nem érdekeltek, akárhova mentem vele, csodáló tekintetek öveztek.
egyet utáltam benne, a 6V-os rendszer-berúgókar-4 ütem szerencsétlen triumvirátusát. Ha az akksi egy kicsit is gyengélkedett, képtelenség volt berúgni, betolni meg...muhahaha. Ez mondjuk csak 1 hét állás után jött elő rendszerint. Végül nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, mert párom nem mert a Bp-i forgalomban közlekedni, az alkatrész utánpótlás meg nehézkes volt és rohadt drága, így megváltunk tőle. Kicsivel később vettem egy roncs Simsont ingázni, de az már egy másik történet.

Hibalista

- Láncszettet kellett cserélni, indexrelét és akksit.

Ide hordtam szervizbe

Én szereltem azt a keveset.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1977
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 12000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69