A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » CB 500 F (471 cm3)

CB 500 F (471 cm3) 

Az ítélet értékelése
2,8(4 db)

Dél-Amerika

Szöveges ítélet

Pár éve kezdtem ismét motorozni vagy 10 év kiesés után. Kis köbcentis robogó , két 150-es és egy 400-ast követően vásároltam meg a paripát. Sajnos olasz motorokat vásároltam a Japán előtt és meg is lett az eredménye. Már rettegve néztem a motor alá amikor benzinszagot éreztem az úton, vagy azon járt az agyam oda érek e ahova indultam.
Tehát nem volt élvezet a motorozás az esetek nagy részében. Megpróbálok nem elfogult lenni a CB-vel kapcsolatban, de túl sok rosszat nem fogok tudni írni róla.

Pár éve vizsgáztam le A2 -re és akkor még azt gondoltam nagy nekem az ekkora motor és drága a fenntartása. Ma már másként vélekedem erről. A robogóimra a minőségük, koruk és a "rossz szerelők" által túl sokat költöttem ahhoz, hogy felülbíráljam az elgondolásom és azt hiszem nem bántam meg.
A nagyköbcentis robogó véleményem szerint kényelmesebb viselet, de ez egyértelmű annak aki ránéz a két motor ülésére. Ez nem azt jelenti, hogy a CB rossz, de 100 km felett igencsak le kellett szállnom az ülőgumóim pihentetése céljával (esetleg elkelt volna egy kispárna az ülésre) :-)).
A 400-as Madison is egész jól harap. A körúton állva hagytam az A.4-es tesókákat és vele nem volt baj, csak amikor felvilágosítottak a horror alkatrészárairól, az volt az utolsó lépés a csere irányába.

3 verzió lebegett a szemeim előtt.
Idén jött be a Kawasaki Z-300, a Suzuki Inazuma és a Honda CB500-F. A nagyobb köbcenti felé húzott a szívem mivel ez a 35kw pont a jogsim teteje. Másrészt ez igaz nem új volt de kétévesen jelentősen olcsóbban megkaptam mint a másik kettőt. Nem is értem és a volt tulaj sem értette miért olcsóbbak ennyivel, bár csak kettő, három volt a neten eladó.
Szóval elmentem megvenni és nem csalódtam. Mint egy vadonatúj motor ami kigurul a szalonból. Egyetlen egy karcolás nem volt rajta, nagyon vigyáztak rá szerencsémre. Első hazautamon kicsit szokatlan volt és hiányoltam a fokozat jelzőt, de hamar meg lehet szokni, nagyon felhasználó barát.
174 cm magas vagyok és azt gondolom a kb. ilyen magasságú emberekre szabták. Gondolkodtam plexi vásárlásán, de lemondtam róla. Felesleges szerintem. Megfelelő ruházattal nem kap le a szél a motorról. 100-110 felett már érezhetően erős a menetszél. Könnyen irányítható a sorok között a budapesti forgalomban. Nem vagyok egy nagy motorversenyző és azt gondolom nem is azok veszik ezt a típust. A japán tervezők elmondása szerint, ez az 500-as azt tudja amit egy nagymotornak tudnia kell. Ami ennél nagyobb vagy többet tud az kéjelgés. :-))
A feleségem nem szereti annyira mint a robogót. Kisebb az ülés és nem érzi magát biztonságban. A pár alkalommal amikor felült mögém ,mindig előre csúszott és engem nyomott a tankra, vagy Ő nem tud utasként motorozni, vagy a motor jellegzetessége, nem tudom. De, mindig vissza kellett tologatnom, ha nem akartam, hogy jöjjön a jó öreg herehalál...
Fogyasztása alacsony. 4 liter körül szokott kijönni, de többnyire inkább alatta. Gondolkodtam a kiegészítők vásárlásán. Mint pl. középállvány és hátsó sárvédő idom. Az áruk horror. ahhoz képest, hogy 300 FT-ból előállítható szerintem. Középsztendert csak után gyártottat tudnak adni. Gyári nincs, de az is 40 000 körül mozog. A sárvédő 35 000.
A motor és kipufogó hangja minimális, halk. A világítás este is világításnak tekinthető, nem helyzetjelző lámpának. A fékek szintén nagyon jók.
Összegezve azt gondolom, hogy az ülés kényelmetlenségét kivéve (a hosszú utak alkalmával) nagyon jó kis motorkerékpárt sikerült vennem. Tényleg szebb élőben mint a fotókon.
Azt hiszem, hogy végre most kifogtam Dél-Amerikát.

Megyek is kispárnát venni!:-))

Hibalista

- A hengerfejen található csavar visszahívás miatt cserélve lett.

Ide hordtam szervizbe

Nem első tulaj vagyok. A motor a Honda Dreamnál lett vásárolva, Az ex nagyon meg volt velük elégedve. amikor kerestem a motorral kapcsolatban őket ,szívesen segítettek, készségesek voltak.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Honda Karasna.Átnézettem a motort vásárlás után (még garanciális volt) és az említett visszahívás miatt kerestem fel őket. gyorsan és pontosan dolgoznak. Csillagos tízes nekik. Mert a markolatokat is fóliázzák a kormányon a szereléskor.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2013
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 5200
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Madison 400 Következő motorja? :-)) A Honda eddig bejött
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69