A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Nx 650 Dominator 1992 (650)

Nx 650 Dominator 1992 (650) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Dominate ergo sum

Szöveges ítélet

Szeptemberben került hozzám, jelenleg is ezt nyúzom. az eltelt 11 hónap alatt kapott tizensokezer kilométert, március óta ennek legnagyobb részét az M7esen - napi szinten 150km-t. ez meglehetősen fokozott igénybevételt jelent neki is és nekem is, viszont ezt minden további nélkül veszi, csupán normális olajra van szüksége [10w60as szintetikus agipot kap most].

Az üléspozíció igazából tökéletes, feljebb tekertettem a hátsó rugó-előfeszítést, így 90cm az ülésmagasság [gyárilag 88]. viszont a nyereg nagyon keskeny, és a tank felé eső vége vékony is - azaz a tankon, rendes enduros pozícióban ülve 100km is zsibbasztó élmény.
viszont ez autópályán amúgysem tartható, ugyan a minimális méretű fejidom és a tank kiképzés magához képest elég szép szélvédelmet biztosít, viszont 130 felett már keményen kell kapaszkodni. a fejidom amúgy fejre és mellkas felső részére vezeti a levegőt.
próbáltam xt-t, azon már 110-nél le akart tépni a menetszél a gépről, szóval ahhoz képest ez igazi túrabajnok.

Ez alatt a 16ezer km alatt a motoron gyakorlatilag semmi nem ment tönkre, pedig tíz éves járgányról beszélünk, ami a taljánoktól érkezett tavaly.
kicsit szervízigényes, mivel mindössze 1.9 liter olajat kér, így ezt fix 3200km-enként cserélni kell. más ilyen motorokban a 6000km a megszokott - csakhogy azokban 4 liter körüli olajmennyiség található [xt 3.7l], így gyakorlatilag ugyanakkora költség.

Nyomatékos, erős a motorja, viszont magasabb fokozatokban utálja a 3500 fordulat alatti tartományt, ha itt járatjuk, hangos és durva lánc-aprítással reagál. a láncszett cserénél kapott egy 42es lánckereket hátra [a gyári 46os], így a fokozatok feljebb tolódtak egy kicsit, ötösben 80alatt gyilkosság vele közlekedni. 5000-5500 közötti tartományban érzi legjobban magát, 7500nál már a piros van.
a hangja a két kipuffogószelep miatt [gyanítom] egyszerűen gyönyörű, nem ordít, nem repedtfazék, nem csattog.

A fogyasztása nem kevés, egy xt-hez képest kb egy teljes literrel többet követel, sok autópályázással 120km/h körüli tempóval 6-6.2 literen tudom nagyjából tartani az étvágyát. ez telitől tartalékig kb. 200-230kmes hatótávot jelent

Terepre kicsit magas is, nehéz is [170kg + benzin], viszont a kormány-ülés távolság viszonylag rövid, így meglepően jól kezelhető könnyű terepen is. tankra feltapadva supermotosan jól lehet a kanyarokat enni vele, körforgalmakban vagy szerpentineken.

Amikor erre a verdára átültem, még sosem vezettem tartósan 150esnél nagyobb motort, azok közt pedig yamaha dt és tw volt a két leginkább használt, közvetlenül előtte is egy yamaha tw-t nyúztam. hozzá képest hatalmasnak és iszonyú erősnek gondoltam.
aztán átültem rá, és két nap múlva úgy éreztem, egész életemben ezt a motort vezettem.

Csak ajánlani tudom.

Hibalista

- romlani semmi. - csak a kopó dolgok: - láncszett: 29000 - hátsó fékbetét: 5600 - fékfolyadék és olajcsere - asszem más nem is volt a 16e km alatt.

Ide hordtam szervizbe

Kék Hold SE.külső bécsi úton az ATI pálya előtt. www.kekhold.hu.két szerelő srác, korrektek, gyorsak, alaposak. foglalkoznak mindenféle motorral, robogóval. gumiszervízként is funkcionálnak.mindenképp megéri ide vinni a járgányt, a közeli maxxpowernek még a környékén se jártam, és fehérvárról is inkább hozzájuk megyek.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

motorcenter, székesfehérvár.hivatalos honda márkakereskedés és szervíz, alapos és felkészült szervízzel - viszont kicsit drágák.de ha nincs saját bejáratott helyed, mindenképp megéri.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1997
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 42000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1028 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69