A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » MSX125 (125 cm3)

MSX125 (125 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Dugóhúzó igényeseknek

Szöveges ítélet

Kiegészítő járművet kerestem a nagy motor mellé, mivel egy VFR800-as Honda nem annyira praktikus a napi budapesti közlekedéshez (üzemanyag fogyasztás, melegedés, esetleges borulás esetén alkatrész árak, stb.). Robogó kilőve, mivel lovas nemzet vagyunk, lábunk közé vesszük a paripát. A CBF125 siralmas kinézetű. CBR125-ösön sok az idom. CRF-ek nem az én világom, és csak 250-esben lett volna. Hondától nem szerettem volna eltérni. Aztán, korábbi teszt motorozás kapcsán emlékeztem az MSX125-re, és úgy gondoltam, miért is ne. Amivel érdemes kezdeni, a gyári hátsó rugós tag cseréje, mivel nem európai ember testsúlyára méretezték. Egy dob is mehetne rá. Ami pozitívum, a 2-2,5 l fogyasztás nyálgázon használva. Óra szerint megfutja a 100km/h-t is. 70 km/h-ig egészen jól gyorsul. Bárhol el lehet férni vele (járda, aluljáró). Feltűnő jelenség, mindenki megbámulja, kérdezgetik, hogy pitbike, vagy mi ez, vagy hogy hány ccm-es. A teszben leírtakhoz képest én kényelmesebbnek találom. Jó, hogy menet közben folyamatosan világít az index, így jobban látható. Az idomok nagyon strapabíróak, alacsony sebességnél egyszer elcsúsztam vele nedves-avaros úton, egy karc nem lett rajta, amit nem igazán értek azóta sem. Igazából egy komoly negatívumot tudnék mondani, hogy visszaváltásoknál ez a 10 Nm nagyon meg tudja pörgetni a hátsó kereket, megcsúszik akkor is, amikor nem számít rá az ember. Tehát nagyon alacsony fordulatnál érdemes visszaváltani. Ez okozott tréfás helyzetet, nedves úton 4-esből 3-asba téve vagy körforgalom előtti visszaváltásnál, szóval ésszel kell, és a motorerő miatt erre nem feltétlenül számít az ember. Tudom, tanuljak meg motorozni, és tegyek rá másik gumit. Nem a motor hibája, hanem a rendkívül rossz utaké, hogy az indexeket és a rendszámtábla tartót néha csavarozni kell - egyszerűen szétrázza Budapest. Plusz, egy ABS-t elbírt volna. Méretéből fakadóan az akku gyenge a beépített riasztóhoz, így riasztós tárcsafékzárat ajánlottak hozzá, viszont a CASCO lopás fedezet így nem érvényes. Tárolásnál tehát mindenképpen érdemes zárt vagy megfigyelt helyet választani neki. Dilemma volt a Monkey-re való csere, ezzel azonban lehet utast vinni. Összességében egy dögös célszerszám, lehet vele bohóckodni, de azért ésszel kell vezetni.
Szervízbe 4 ezer km-enként viszem (a 7 decis olaj tank indokolja), és prémium benzinnel tankolom (néha még így is mondom a kutasnak, hogy lenne több pénzem, csak nem megy a tankba több, tehát nem a tankolok 2 ezerért a BMW-be szindróma eset forog fenn).
Összességében nagyon szeretem, egy nagyon jó váltós kismotor, ami nem akar többnek látszani, mint ami valójában.

Hibalista

- Semmi. Szerintem atomtámadást túléli, annyira elpusztíthatatlan.

Ide hordtam szervizbe

Honda Szallerbeck

Régen, 10 évvel ezelőtt egy CBR 125 láncszett-lánckerék csere kapcsán elég rossz véleményem lett róluk. Aztán egy gumicsere miatt hozzájuk kellett fordulnom, és meglátásom szerint kimagaslót fejlődtek. Pontosak, precízek. Árban nem a legolcsóbbak, de a szolgáltatás minősége elsőrendű. Egy VFR800-ast szoktam még ott szervízeltetni, annak kapcsán is hasonlóan jó véleménnyel vagyok róluk.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2013
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 5500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69