A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Honda » Xl 500 R 1982 (498)

Xl 500 R 1982 (498) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy Henger mind felett!

Szöveges ítélet

Két szezont motoroztam végig vele, Magyarországon keresztül kasul. Az itthoni utakra ideális, semmilyen kátyú nem okozott kényelmetlenséget, városban is kifejezetten jól jött a nagy hasmagasság a padkákon.
A motorja robbanékony, gyönyörűen húz alapjárattól nyomatékból. Imádtam a hangját üres dobbal szűk kisutcákban, bár az autórisztók érzékenyek voltak rá. Gázelvételkor elkezdett durrogni ha tartalékra kellett tenni a csapot, nagyon praktikus japán talámány.
Önindító nem volt rajta, de ha az ember ráérzett a technikára, első rúgásra indult. Megvolt az az előnye is, hogy nem kellett bele akkumulátor, ahogy beindult volt világítás és kész.
Nagyon kényelmes egyenes ülés esik rajta, a hátsó utasnak kicsit kényelmetlenebb mert a lengőkaron van a lábtartója. Egy tárcsás első fék jó lett volna rá, de a dobfék is elég határozottan tudott lassítani. Nehezen váltam meg tőle, akkor azt hittem egy utcai motort szeretnék, de most hogy váltottam már visszasírom.

Hibalista

- Lánc, láncekerekek erősen használódnak, hátsó gumit is szereti harapdálni. Vezérműtengely megállt mikor kölcsön adtam egy "utcai" motorosnak aki nem ismerte az egyhenger lelkivilágát. :)

Ide hordtam szervizbe

csakis sk

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1982
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 34000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda

További ítéletek (1027 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

nx650dominator - 1992
2015.12.19 10000   -

A kis morgós :)

FES125 S-Wing (124 cm3) - 2012
2014.01.16 5000   5,0

Az aszfaltszagató

Dio 1990 (50) - 1990
2007.12.31 25000   -

Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem? Motorok » Honda » Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680

Nt 700 V Abs Deauville 2006 (680) - 2006
2014.04.16 1100   -

"2000 Kilométer gondtalan motorozás"

NSR 125 R - 1991
2013.10.15 10000   -

"Feleség" tipus...

cbf 125 - 2009
2014.02.18 30000   -

*eci jó

Scv 100 Lead (102 cm3) - 2006
2016.08.14 12000   -

10 fokozat csak elég lesz...

CB 900 Custom - 1982
2012.03.22 6000   5,0

2 az 1-ben

Vfr 800 2006 (782) - 2007
2012.11.29 68000   5,0

2006 Kolbászzsírmetál

CB 600 F (599 cm3) - 2006
2011.08.16 12000   -

2006-os kolbászzsírmetál kishornet

CB 600 F Hornet - 2006
2011.05.03 7000   -

285 kg, 129 lóerő és mégis egy igazi kezesbárány

VFR 1200 X Crosstourer - 2012
2012.11.28 19500   -

A Zabagép

xl600v Transalp - 1990
2014.03.29 25000   -

A "Lakinger Béla" zsebcirkáló

NC700D Integra (670 cm3) - 2013
2013.10.22 15000   5,0

A 125 hercege

NSR 125R - 2003
2015.04.26 4000   4,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 69